×

Mega Sale!

Ultimele înscrieri pentru circuitele de Paște.

Vezi ofertele
INFORMARI PENTRU CALATORIE

Cazare Hotel Maistrali 3* - Vacanta in Pelion, Grecia 2020 - transport individual

Tarife de la 28 Euro

Aceasta oferta nu mai este valabila

Galerie foto

Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/noapte
DUBLA STANDARD02.05 – 31.05
12.09 – 23.09
01.06 – 04.06
08.06 – 03.07
22.08 – 11.09
05.06 – 07.06
04.07 – 24.07
25.07 – 21.08
Loc in camera dubla 28 32 44 45
TRIPLA STANDARD 02.05 – 31.05
12.09 – 23.09
01.06 – 04.06
08.06 – 03.07
22.08 – 11.09
05.06 – 07.06
04.07 – 24.07
25.07 – 21.08
Loc in camera tripla 21 24 34 36
FAMILY ROOM 
2 ADULTI + 2 COPII
(0 – 5.99 ANI)
02.05 – 31.05
12.09 – 23.09
01.06 – 04.06
08.06 – 03.07
22.08 – 11.09
05.06 – 07.06
04.07 – 24.07
25.07 – 21.08
Loc in apartament – adult 47 55 78 81
Copil 0 – 5.99 ani Gratuit Gratuit Gratuit Gratuit
Numar minim de nopti 3 3 3 3

Despre hotel

Localizare: Hotelul Maistrali este un hotel tradițional situat în satul Afissos din Peninsula Pelio, la doar câțiva pași de plaja Abovos. Situat la doar 100 de metri de piața principală din Afissos, Hotelul Maistrali se află la 25 km de orașul Volos și la 50 km de Aeroportul Nea Anhialos. Punctele de atracție din apropiere includ satul Tsagarada, aflat la 10 km, și satul Vizitsa, situat la 5 km, iar zona din jur este ideală pentru drumeții, schi și scufundări.
Facilitati hotel: Recepția deschisă nonstop poate aranja tururi și excursii. Se oferă parcare privată gratuită. Restaurantul Maistrali servește mâncăruri mediteraneene și grecești tradiționale. Acesta oferă aer condiționat, ferestre mari, cu vedere la mare, și șemineu în serile de iarnă. Toate mâncărurile sunt pregătite cu alimente ecologice.
Facilitati camere: Camerele luminoase și aerisite au fereastră din podea până în tavan. Fiecare cameră oferă fotoliu, scaun și pat din bambus. Toate unitățile de cazare au aer condiționat, încălzire, TV cu plată și baie privată cu uscător de păr. Se oferă Wi-Fi gratuit în zonele publice.
Website hotel: https://www.maistralihotel.com/

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/NOAPTE.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 21 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala la termenul ofertei Early Booking; Documente necesare calatoriei: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate pe durata calatoriei.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa si masaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.

Rezerva acum!