Yas Mall face valuri în Abu Dhabi

A început sezonul de shopping intensiv! Nici nu s-a dat bine startul sezonului de reduceri în Paris, că Abu Dhabi a început să-și lanseze strategia de a-și atrage cumpărătorii. Nu este o concurență la propriu, însă lupta pe fashioniști sigur e în toi, mai ales în primele luni ale anului, când shoppingul este un must. De la deschiderea oficială de la finele lui 2014, Yas Mall a făcut valuri în Abu Dhabi, redând vizitatorilor o nbouă experiență privind cumpărăturile, mesele și divertismentul de marcă din Orientul Mijlociu.

Unul dintre cele mai populare din regiune
Aflat în imediata apropiere a aeroportului și a șapte hoteluri de lux, Yas Mall s-a clasat rapid ca unul dintre cele mai populare mall-uri din regiune, servind ca momente de regreere pentru turiștii din toate colțurile lumii. Chiar dacă este deschis de câteva săptămâni, mall-ul a devenit un must visit în Abu Dhabi – capitala și al doilea cel mai popular oraș din Emiratele Arabe Unite. Stilul vibrant, ofertele pentru toate gusturile și vâstele, la care se adaugă atracțiile iconice existente – Yas Island, inclusiv Ferrari World, Yas Marina Circuit, Yas Links și Yas Waterworld, au transformat mall-ul într-o atracție de top.

Număr neașteptat de turiști
În doar o lună de la deschidere, mall-ul a salutat o serie de vizitatori în weekendul Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix și de sărbători. Datorită numărului neașteptat de turiști care îi trec pragul, mall-ul speră să atragă în anul 2015 peste 20 de milioane de vizitatori. Talal Al Dhiyebi, directorul executiv de gestionare a activelor la Aldar, a comentat: „Este o mândrie să vedem Yas Mall funcționând astăzi cu succes, transformând peisajul de retail al Abu Dhabi și poziționând-se ferm pe harta internațională de retail.

„Retailul rămâne un sector important de creștere în Emiratele Arabe Unite și în special în Abu Dhabi. Yas Mall răspunde cererii de mall-uri mai bine proiectate, oferind o experiență de viață distinctivă dincolo de cumpărături. Așteptăm cu nerăbdare să urez bun venit cumpărătorilor din întreaga regiune.”

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

London Eye a sarbatorit cea de-a zecea aniversare cu sampanie Pommery si focuri de artificii

London Eye sau Roata Mileniului din Londra, devenita simbol distinctiv al capitalei regatului britanic, a sarbatorit pe 9 martie cea de-a  zecea aniversare. Dupa o decada in care a primit peste 36 milioane de turisti pe malul sudic al Tamisei, London Eye a oferit vizitatorilor un spectacol de artificii impresionant, similar cu faimoasele spectacole de […]

Spotul turistic al Elveţiei, cel mai bun din Europa

De câţiva ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursă majoră de inspiraţie pentru turişti, mai ales când vine vorba de alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă.Tocmai de aceea, Comisia Europeană a Turismului (ETC) a lansat o competiţie între oficialii destinaţiilor, pentru a-i încuraja în realizarea celor mai originale şi atractive sporturi de promovare. Iar anul […]

Salonic castiga popularitate ca destinatie de city break

Orasul port Salonic castiga popularitate ca destinatie turistica de city break, spune Asociatia Hoteliera Salonic (THA), in urma participarii la evenimentul Travel Trade Atena în 2015, desfasurat în capitala greaca in 26-27 aprilie. La evenimentul de anul acesta s-au strans laolalta peste 70 de operatori turistici de top din Europa, SUA, Asia si alte piete […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 × 3 =