Cazare Hotel Tijili Benoa 4* - Revelion in Bali, Indonezia 2021 - transport cu avionul

Tarife de la 1234 Euro

4.67 / 5 din 6 voturi | Acorda o nota
Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur
Perioada sejurTip cameraTarif standard mic dejun
27.12.2020 - 05.01.2021 Deluxe courtyard room 1287

Servicii incluse

• Bilet de avion compania Qatar, Bucuresti - Doha - Bali - Doha - Bucuresti;
• Bagaj cala 30 kg, bagaj mana 7 kg, catering la bord;
• Transfer aeroport - hotel - aeroport;
• 8 nopti cazare in hotel de 4* sau 5*;
• Mic dejun;
• Asistenta turistica in limba engleza pe toata perioada sejurului;
• Cina festiva de Revelion.

Nu sunt incluse

• Taxe de aeroport 265 Euro/persoana;
• Excursii optionale;
• Asigurari storno si asigurari medicale (vezi detalii);
• Serviciile de masa si bauturile care nu sunt incluse in program;
• Alte cheltuieli personale.

Despre hotel

Localizare: Tijili Benoa este situat in cartierul Tanjung Benoa din Nusa Dua. Proprietatea situata pe malul marii, la centrul comercial Bali Collection si la Muzeul Pasifika se ajunge cu masina de la Tijili Benoa in aproximativ 7 minute. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internațional Ngurah Rai, unde se poate ajunge cu masina de la proprietate in 20 de minute.
Facilitati hotel: Acces gratuit la conexiunea Wi-Fi,Recepție cu program non stop, depozit de bagaje, centru de spa si fitness. Piscina infinity view amplasata pe acoperisul hotelului. Restaurantul Kakatua pune la dispoziție zilnic un mic dejun tip bufet. Oaspeții pot lua masa si pe plaja, la Warung Bamboo Bar & Lounge.
Facilitati camere: TV cu ecran plat, ceainic electric; baie privata. Se asigura halate de baie, papuci si articole de toaleta gratuite.
Website hotel: https://tijilihotels.com/benoa/home

Orar de zbor

• Bucuresti (OTP) 12:20 - Bali (DPS) 17:30
• Bali (DPS) 09:35 - Bucuresti (OTP) 20:30
Compania aeriana: Emirates/cod share Fly Dubai

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: 30% din valoarea pachetului se va achita in momentul rezervarii; diferenta de 70% din valoarea pachetului se va achita cu 31 zile inainte de data de plecare;
• Documente necesare calatoriei: Pasaport valabil minim inca 6 luni de la data intoarcerii in tara. Nu este necesara viza turistica.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Galerie foto

Rezerva acum!