×

Mega Sale!

Ultimele înscrieri pentru circuitele de Paște.

Vezi ofertele
INFORMARI PENTRU CALATORIE

Circuite avion
Circuit Albania - Paradisul secret al Europei 2024

Itinerariu: Tirana - Durres - Tirana - - Kruja - Shkodra - Elbasan - Pogradec - Korce - Moscopole - Gjirokaster - Sarande - Butrint - Vlore - Apolonia - Berat - Tirana
Date plecare: 12.04.2024, 24.08.2024
Circuit cu avionul, 9 zile

Aceasta oferta nu mai este valabila

Tarif: 1499 999 Euro/persoana(taxe aeroport incluse)

Program

In sinistra perioada a dictaturii lui Ceausescu, cand cineva se plangea de standardele de viata extrem de proaste ale romanilor, niste activisti de partid sopteau pe ascuns - bucurati-va de ceea ce avem, nu stiti cum se traieste in Albania. Si atunci, multi incetau sa se mai planga de apa calda, de mancare, de cultura sau de mijloacele de transport. Albania era abisul absolut, in care putea sa traiasca un popor. In anii ’80, Albania era a treia cea mai saraca tara a lumii, iar salariul mediu era 15 dolari pe luna. Tara era ermetic inchisa, in Constitutie era interzis creditul, iar niciun albanez nu putea detine in proprietate personala mai mult decat ciorapi si pantofi. Erau cam 1.000 de masini in toata tara si toate erau de stat. Toate locuintele erau de stat. Importurile (exceptand cele pentru nomenclatura si anumite ramuri industriale) erau interzise, iar Albania era oficial singura tara ateista din lume - toate moscheile si bisericile fusesera inchise si orice slujba a oricarei religii iti garanta o vacanta de 30 de ani in puscarie sau o intalnire de neuitat cu plutonul de executie. 75.000 de buncare au fost construite in toata tara pentru ca, zi si noapte, americanii complotau cu sovieticii, chinezii, iugoslavii, grecii, italienii si papuasii ca sa ocupe Albania, asa ca intreaga tara era pe picior de razboi. Dupa caderea comunismului, in Albania a existat cel mai mare haos rutier din istorie - toti albanezii au dat navala in cimitirele de masini italiene pentru a-si aduce vehicule care pana atunci le fusesera interzise si fiecare conducea cum voia - nu existau scoli de soferi si, pana pe la finalul secolului, nu exista nici cod rutier.
Albania a fost, in ultimii 30 de ani, tara cu cea mai mare transformare posibila, dar continua sa fie un tinut exotic, cu reminiscente comuniste puternice si cu o poveste si o istorie absolut fascinante. In plus, pe langa orase unde intalnesti istoria la fiecare pas, privelistile sunt absolut fenomenale. Construita intre munte si mare, Albania este una dintre cele mai necunoscute tari, ideal de descoperit de exploratorul de azi.
De ce sa alegi aceasta excursie. Pentru ca…
vei descoperi o tara cu o atmosfera exotica, aflata totusi in mijlocul Europei;
vei afla despre excesele celui mai paranoic regim al Planetei secolului XX;
vei lua la pas orase istorice perfect conservate, care par teleportate direct din Orientul Apropiat;
vei afla povestea lui Skanderbeg, echivalentul albanez al lui Stefan cel Mare si Vlad Tepes (au fost contemporani), care a rezistat asalturilor otomane;
vei descoperi ca brad, manz, doina nu sunt doar in limba romana, ci si in albaneza;
vi se va parea extrem de familiar imnul national al Albaniei - intr-adevar, este cantecul Pe-al nostru steag e scris unire compus de Ciprian Porumbescu (muzica) si Andrei Barseanu (versuri) - versurile au fost traduse aproape mot a mot in albaneza.

Ziua 1. Bucuresti - Viena - Tirana

Ora 18:50. Intalnire pe aeroportul Otopeni cu reprezentantul Europa Travel si imbarcare la ora 20:50 pentru zborul Austrian cu destinatia Tirana, vom avea o scurta escala la Viena. Sosim in Viena la ora 21:30 si vom decola la ora 22:25. 23:59. Sosire la Tirana, oras fondat in anul 1614 si devenit capitala Albaniei in anul 1925. Situata pe Raul Lana, la aprox. 32 km de coasta Marii Adriatice, Tirana este cel mai mare oras din Albania, fiind totodata centrul industrial si cultural al tarii. Transfer pentru cazare la hotel in Tirana. Cazare la Tirana

Ziua 2. Tirana

Mic dejun. Vom descoperi capitala plina de viata a Albaniei. Foarte probabil, putini isi vor imagina ca, doar cu 25 de ani in urma, Tirana nu avea niciun bloc mai inalt de 4 etaje, iar astazi este un oras modern si bine pus la punct. Vom descoperi centrul indiscutabil al orasului - ampla Piata Skanderbeg, una dintre cele mai mari din Europa, parte a proiectului italian de sistematizare a orasului in perioada interbelica. Uitati-va de jur-imprejur - veti descoperi numeroase cladiri cu aer italian, care continua de-a lungul vastului bulevard Deshmoret e Kombit (adica Bulevardul Martirilor Natiunii). Vom vedea Turnul cu Ceas, una dintre cele mai vechi cladiri din Tirana (ridicat in 1822, cand prin tot Imperiul Otoman erau la moda turnurile cu ceas), Muzeul National, Biserica Ortodoxa, Moscheea, Opera si Banca Nationala. Cea mai stranie cladire din toata Tirana o veti gasi pe acest bulevard - este vorba de o piramida - ce alt tip de structura putea fi mai nimerita decat o piramida pentru glorificarea Faraonului Albaniei, Enver Hogea. Desi unii ii spun Mausoleul lui Enver, acesta nu a fost ingropat aici. Timp de cativa ani a fost muzeul dedicat dictatorului si fiind proiectat de ginerele si de fiica lui Enver Hogea, Pranvera Hogea (ati ghicit, numele ei inseamna „primavara” in albaneza). Actualmente, adaposteste un centru de dezvoltare IT. Desi exteriorul este cam decrepit, sa stiti ca este cladirea care a costat cel mai mult in istoria tarii - si asta intr-o perioada in care chiar se murea de foame in Albania. Pentru o exemplificare a acelei perioade, descoperiti un buncar, din cele 750.000 construite pe tot teritoriul tarii. Sunt cateva si in centrul orasului. Pentru a afla mai multe despre istoria fascinanta a acestei tari ciudate, se poate vizita Muzeul National. Pranzul va recomandam sa il luati in „Blokku”, fostul „oras interzis” in perioada comunista, cartierul complet sigilat in care traia in lux occidental nomenclatura de partid si de stat. Astazi, Blokku nu mai este „orasul interzis”, este centrul gastronomic si de distractie al orasului. Dupa-amiaza va fi libera, iar seara va invitam la un program optional traditional - un spectacol de muzica si dansuri populare albaneze. Cazare in Tirana.

Ziua 3. Tirana - Durres - Tirana

Mic dejun. Tirana nu este un oras la mare, este in interiorul tarii, la limita dintre campia litorala si maretii munti ai Albaniei. Tirana este un oras nou, fondat in 1618, si avand o importanta extrem de mica pana la proclamarea lui drept capitala a tarii, in 1912. Cele mai importante orase in istorie au fost pe coasta, iar astazi vom vizita Durres, cel mai apropiat oras costier si portul Tiranei de azi. Ca si in cazul coastei Marii Negre, grecii sunt cei care au fondat orasele care astazi sunt porturi importante ale Marii Adriatice, iar Durres (Durazzo in italiana) este unul dintre acestea. In centrul orasului se pastreaza Amfiteatrul Roman, construit de imparatul Traian, cel mai mare din Balcani. A avut o capacitate de nu mai putin de 20.000 de spectatori (ca idee, cel de la Sarmizegetusa a avut doar 5.000 de locuri), dovada a importantei orasului. O parte din el a fost excavat si poate fi vizitat, dar, fiind in centrul orasului nou, au fost construite pe el cladiri moderne, iar acum se afla pe lista cladirilor istorice cel mai periclitate din Europa. Se vor mai vizita Turnul si Zidul provenite din perioada dominatiei venetiene, vila regelui Zog I, rege care a condus Albania in perioada interbelica. Pranzul va fi liber si va recomandam sa mancati mancarea de miel locala, o delicatesa la nivelul intregii Albanii. Pentru dupa-amiaza va invitam intr-o excursie optionala deosebita. Sa urcam cu telecabina pe muntele Dajti, de unde vom putea admira nu numai panorama capitalei albaneze, dar si un apus de soare, despre care albanezii spun ca e cel mai frumos din tara lor. Tot aici se afla un restaurant, de unde poti sa admiri apusul la un pahar cu vin albanez. Cazarea la Tirana.

Ziua 4. Tirana - Kruja - Shkodra - Tirana

Mic dejun. Astazi vom descoperi partea nordica a Albaniei si vom merge aproape de granita cu Muntenegru. Prima oprire va fi in locul sacru al oricarui albanez - citadela de la Kruja. Aceasta cetate, restaurata de catre fiica dictatorului Enver Hogea, a fost capitala si cuibul de vulturi al lui Skanderbeg, eroul medieval al Albaniei. Construit pe un varf de stanca, cetatea a rezistat mai multor asedii ale otomanilor, inclusiv al unuia condus de insusi Mohamed Cuceritorul Constantinopolului. A cazut doar dupa moartea marelui Skanderbeg si dupa un asediu de un an. Vom vizita atat cetatea, unde va veti bucura de o panorama de neuitat - toata campia litorala intre Marea Adriatica si Muntii Albaniei, dar si muzeul dedicat marelui conducator. La intrarea in cetate se afla un bazar cu numeroase suveniruri traditionale - aduce foarte mult cu bazarurile orientale. De la Kruja vom merge la Shkodra (sau Shkoder in albaneza), unde vom vizita cetatea Rozafa, care, de asemenea, a cunoscut numeroase asedii. De Rozafa se leaga o legenda similara cu aceea a Mesterului Manole - construita de trei frati, ziua construiau, noaptea se surpa. La sfatul unui intelept, cei trei au hotarat ca prima nevasta care va veni va fi cea zidita de vie in zidul cetatii. A fost nevasta celui mai mic dintre frati, care a cerut ca sa-i fie lasate totusi la vedere un ochi, o mana, un picior si un san, pentru a avea grija de copilul ei abia nascut. Vom vizita, de asemenea, si Moscheea de Plumb, vechi monument istoric care a supravietuit demolarilor comuniste. Plumbul de pe dom nu mai exista, a fost luat de trupele austriece in Primul Razboi Mondial, dar moscheea a fost salvata de regimul ateu al lui Enver Hogea, pentru ca fusese deja declarata monument istoric. Este in curs de restaurare cu ajutorul Turciei. Si, nu in ultimul rand, vom pasi prin vechea Albanie in Muzeul National de Fotografie Marubi, unde sunt pastrate mai bine de 50.000 de fotografii istorice. Cazare in Tirana.

Ziua 5. Tirana - Elbasan - Pogradec - Korce

Mic dejun. Astazi vom lua in piept muntii Albaniei si ii vom traversa printr-un peisaj montan de neuitat. Prima oprire va fi la Elbasan, cunoscut prin megalomanicul combinat metalurgic, construit in perioada comunista de chinezi si inchis dupa Revolutie, o alta mostra a paranoiei regimului care a creat un monstru fara nicio sansa de profitabilitate. Aici vom vizita insa impozantul castel Elbasan, construit la ordinul lui Mohamed Cuceritorul pe ruinele unor fortificatii romane si bizantine. In interiorul castelului se afla foarte bine pastrate baile Sinan Pasa (cel invins de Mihai Viteazul in batalia de la Giurgiu si care si-a pierdut dintii in batalia de la Calugareni). Vom iesi apoi la lacul Ohrid, superba intindere de apa dintre Macedonia de Nord si Albania, mai precis in orasul Pogradec, unde este obligatoriu sa gustati pestele Koran - un tip de pastrav care traieste doar in lacul Ohrid. In cursul dupa-amiezii vom ajunge in orasul Korce (sau Curceaua in aromaneste), in zona locuita odinioara majoritar de aromani. Vom vizita Catedrala Invierii Domnului si Muzeul de icoane adiacent, unul dintre cele mai spectaculoase din Balcani, si Moscheea Ilyaz Milahori. Cazare in Korce.

Ziua 6. Korce - Moscopole - Gjirokaster - Sarande

Mic dejun. Astazi este cu adevarat o zi speciala. Vom descoperi putin cunoscutul sat Moscopole (Voskpoje in albaneza), acest adevarat Ierusalim al aromanilor si capitala de facto a unei niciodata declarate Aromanii. In secolul al XVIII-lea, Moscopole era un oras prosper, locuit in imensa majoritate de aromani care dominau comertul in Balcani. In oras se afla o universitate, singura tipografie din Balcani in afara Constantinopolului, 26 de biserici si o biblioteca, fiind locuit de 30.000 de oameni. Distrus in 1788 de trupele otomane ale lui Ali Pasha, astazi Moscopole este un sat uitat de lume, cu aproape 2.000 de locuitori si cateva biserici, care sa aduca aminte de vechea stralucire. Dupa un popas in Moscopole vom continua drumul trecand prin Permet, orasul trandafirilor, cel mai curat oras din Albania, cunoscut pentru o stanca enorma ce domina localitatea. Urmatoarea oprire va fi in cel mai cunoscut oras istoric al Albaniei - Gjirokaster, un oras practic incremenit in secolul al XVII-lea. Vom descoperi ulitele istorice ale acestuia, vom vizita una dintre faimoasele case-fortarete care impanzesc vechiul oras (familiile din oras au avut intotdeauna ceva de impartit, asa ca familiile formate din numerosi frati, veri, nepoti locuiau impreuna in masive case-fortarete care ii protejau de vecini) si ne vom catara pe citadela, pentru panorama de neuitat a vechiului oras. Plimbarea prin Gjirokaster este o adevarata calatorie in timp, iar bazarul din oras ofera numeroase oportunitati de suveniruri. Vom ajunge apoi la Sarande, orasul-statiune de pe malul Marii Adriatice, la doi pasi de mult mai cunoscuta insula Corfu. Cazare in Sarande.

Ziua 7. Sarande - Butrint - Vlore - Tirana

Mic dejun. Dimineata ne vom opri sa vizitam cladirea care a fost construita de arhitectul Petre Antonescu in Concesiunea Romana din Saranda - un teritoriu facut cadou de regele Zog marelui Nicolae Iorga, pentru contributia sa adusa la clarificarea istoriei Albaniei si cedata de acesta statului roman - practic zona respectiva a facut parte din Romania si a reprezentat iesirea Romaniei la Marea Adriatica. Apoi vom continua excursia la situl Butrint, orasul antic greco-roman cel mai bine prezervat pe teritoriul de azi al Albaniei, dar care pastreaza si amintirea ocupatiei venetiene (care a durat pana in 1799). Vom descoperi un foarte bine pastrat teatru antic, ample catedrale crestine si ziduri ale cetatii, fiind o destinatie populara de excursii de o zi din invecinatul Corfu. Vom purcede apoi pe un drum extrem de popular de-a lungul coastei adriatice spre orasul Vlore, aflat la doar 120 km departare de coasta Italiei (de aici, zeci de mii de refugiati albanezi au urcat pe barci improvizate in anii ’90, ca sa fuga in Italia). La fel ca restul oraselor costiere de la Marea Adriatica, Vlore a fost fondat de colonisti greci acum peste 2500 de ani, fiind considerat cel mai vechi oras din Albania. Dar orasul modern de azi nu pastreaza prea multe urme istorice. Vlore a fost locul unde a fost proclamata independenta Albaniei in 1912 si a fost capitala timp de cativa ani. In perioada de dragoste albanezo-sovietica, insula Sazan a fost o baza de submarine sovietice, la doi pasi de Italia libera, astazi fiind o baza navala albanezo-italiana. Vom vizita ruinele castelului Kanine de langa Vlore si moscheea Muradi (de plumb) din oras, cea mai veche cladire in picioare, construita in perioada sultanului Soliman Magnificul. Cazare in Vlore.

Ziua 8. Vlore - Apolonia - Berat - Tirana

Mic dejun. Vom parasi vechiul oras-port pentru a descoperi cel de-al doilea oras antic semnificativ al Albaniei, Apolonia, aflat langa orasul modern Fier (nu inseamna „fier”, ci provine din cuvantul albanez „fier” care inseamna feriga). Fondat de greci pe coasta ilirilor, Apolonia a fost un oras stralucitor in perioada Romei republicane, cunoscut pentru scolile sale de filozofie si nu numai. Viitorul imparat Octavianus Augustus a studiat aici. Orasul a decazut dupa ce portul a fost colmatat si a fost lovit de un puternic cutremur in secolul al IV-lea. Astazi se pot admira perle ale arhitecturii greco-romane, coloane si vechi temple, dar, din pacate, templul nimfelor a fost distrus in 2020 in timpul lockdownului, instituit din cauza COVID-19. Vom continua drumul spre al doilea oras istoric al Albaniei dupa Gjirokaster, numit Berat. I se mai spune si „orasul celor 1000 de ferestre”, datorita caselor cu numeroase ferestre construite pe coama unui munte, orasul vechi fiind sit UNESCO. Dupa o urcare care necesita un pic de efort, vom putea admira imaginea orasului celor 1000 de ferestre si vom vizita si fortareata Kala, citadela Beratului care domina orasul si care gazduieste Moscheea Rosie (singura moschee din cetatea locuita timp de secole de crestini), biserica si ne vom bucura de panorama orasului. Tot aici vom vizita si Muzeul de Icoane Onufri, care gazduieste aproape 200 de capodopere ale picturii crestine din Albania. Vom vizita apoi cartierele traditionale ale Beratului, de la picioarele citadelei, si la finalul dupa-amiezii vom pleca spre Tirana, incheind astfel „cercul” prin sudul Albaniei. Cazare in Tirana.

Ziua 9. Tirana - Viena - Bucuresti

Mic dejun. Dimineata vom beneficia de un program liber, lejer, pentru a lua la pas Tirana. Transfer la aeroport pentru zborul catre Bucuresti, via Viena. Ora 17:30 - decolare din Tirana, sosire in Viena la ora 19:05, plecare din Viena la ora 21:10 si sosire in Bucuresti la ora 23:50.

Informatii utile

Informatii practice
Climat
Albania are un climat placut mediteraneean, similar cu cel al Greciei si al Croatiei. Verile sunt calduroase si secetoase, dar nu extrem de fierbinti, datorita faptului ca o buna parte din Albania este formata din zona montana, iar pe coasta bate briza. Iernile sunt blande si de multe ori umede, cu ploi relativ abundente. Primavara si toamna sunt extrem de placute.
Vize
Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a vizita Albania. Se poate intra in tara pe baza pasaportului simplu sau al cartii de identitate.
Infrastructura de transport local
Starea drumurilor este in general buna, iar pe anumite portiuni exista chiar si autostrazi. Cea mai spectaculoasa autostrada este Tirana - Elbasan, care strabate o zona montana.
Siguranta personala
Albania este o tara destul de sigura, dar merita sa fiti atenti la portofele, telefoane si alte bunuri personale in zonele aglomerate, cum sunt pietele. Daca nu va implicati in trafic de droguri sau alte activitati criminale, nu veti avea de-a face cu bandele mafiote albaneze, faimoase in special in Italia si Elvetia.
Cum comunici
Foarte multi albanezi vorbesc italiana si engleza. Statisticile spun ca 65% dintre copiii albanezi vorbesc fluent limba engleza. Persoanele in varsta, care au invatat in regimul comunist, nu vorbesc nicio limba straina.
Bani
Moneda nationala a Albaniei este lek. In zonele turistice se poate folosi si euro pe scara larga. Sunt destule magazine, hoteluri si restaurante care accepta carti de debit/credit, mai putin cele mici sau mijlocii. Exista de asemenea numeroase ATM-uri de unde se poate scoate lek. Este de preferat sa platiti totusi in lek.
Comunicatii
Exista destule hoteluri sau restaurante care ofera Wi Fi clientilor lor. Daca aveti nevoie sa fiti conectati permanent, cumparati-va un SIM albanez de la Vodafone (recomandat) sau ALB Telecom din aeroportul Tirana. Angajatii de acolo va vor instala SIM-ul si veti fi siguri ca si functioneaza.
Tipuri de prize
Tip C, aceleasi ca in Romania.
Cod vestimentar
Desi majoritar musulmana, Albania este o tara laica si foarte relaxata in ceea ce priveste codul vestimentar. Va puteti imbraca ca si acasa, fara probleme. Eventual e bine sa aveti o esarfa sa va acoperiti cand intrati in moschei. Atentie, trebuie sa intrati desculti in moschei, care in general sunt foarte curate, dar puteti avea cu voi niste ciorapi de unica folosinta.
Fiind o tara muntoasa, pot aparea ploi pe neasteptate, asa ca luati-va umbrela si eventual un fas de ploaie.
• Grup minim 25 persoane.
• Oferta turistica este parte integranta din contract.
• Acte necesare: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate. Sursa - Mae.ro.
• Informarea de plecare ce contine numele hotelurilor confirmate, ora plecarii, numarul de telefon al ghidului se vor transmite cu 2 zile inainte de plecare.
• Alocarea locurilor in avion se face la biroul de check-in. Locurile in autocarul/microbuzul de la destinatie se vor ocupa in functie de ordinea inscrierilor, ghidul roman va striga lista.
• Persoanele care calatoresc singure si nu doresc sa achite suplimentul pentru camera single, pot rezerva in regim partaj, urmand a fi cazate cu una sau doua persoane participante, de acelasi sex, intr-o camera dubla/tripla, in functie de inscrisi. In situatia in care partajul nu se inchide, turistii vor achita suplimentul de single. Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei.
• Agentia poate inlocui hotelurile mentionate in program, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi, cu 2 zile inainte de data calatoriei. Clasificarea unitatilor de cazare prezentate este cea oficial acordata, conform standardelor proprii si normelor in vigoare din tarile respective.
• Copiii beneficiaza de reducere doar pentru cazare in camera cu 2 adulti.
• Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala. Sunt recomandate, dar nu sunt obligatorii. Tarifele recomandate vor fi transmise cu minimum 2 zile inainte de data plecarii.
• Agentia foloseste in circuitele pe care le organizeaza ghizi romani autorizati. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere servicii in tarile proprii. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar. Ghizii locali, acolo unde nu sunt prevazuti in program, pot fi contractati contra cost, urmand ca ghidul roman sa efectueze traducerea.
• Anumite hoteluri isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o copie a cartii de credit personale, drept garantie pentru cheltuieli suplimentare (minibar, seif, prejudicii aduse hotelului, etc), suma ce urmeaza a fi rambursata la plecare. De asemenea, in anumite destinatii, se solicita taxe de oras/statiune. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (informativ 2-6 euro/persoana/noapte).
• Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a cerificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite).

Nota

Ultima zi turistica este ziua cand se efectueaza transferul hotel aeroport, restul sunt considerate zile de zbor si se pot schimba pana la data calatoriei

Tarife

Data plecare Tarif
12.04.2024 1499 999 Euro
24.08.2024 1499 999 Euro

Suplimente, reduceri

Supliment camera single: 190 Euro;
Copil sub 12 ani: 799 euro cazat in camera cu 2 adulti.

Servicii incluse

• Bilete de avion: Bucuresti - Tirana - Bucuresti via Viena, ce include: un bagaj de mana(geanta mica) si un bagaj de cala, compania ustrian Airlines;
• Taxele de aeroport (se pot modifica pana la emiterea biletelor de avion);
• 8 nopti cazare cu mic dejun in la hoteluri de 3* conform cu programul excursiei;
• Tururile si transferurile prevazute in cadrul excursiei cu autocar/microbus clasificat/categoria locala;
• Taxe parcare, taxe de autostrada, poduri, tunele s.a.;
• Ghid local la obiectivele turistice;

Nu sunt incluse

• Excursiile optionale;
• Asigurarea storno si medicala;;
• Bacsis pentru sofer - se achita local, aproximativ 4 eur de persoana/zi;

Orar de zbor

• Bucuresti - Viena - Tirana : 20:50 - 21:30 / 22:25 - 23:55
• Tirana - Viena - Bucuresti : 17:30 - 19:05 / 21:!0 - 23:50
*Compania aeriana si orarul de zbor se pot modifica pana la data calatoriei.

Galerie foto

Rezerva acum!