Facebook

Apartamente Sunny Garden - Nidri
Sejur avion Lefkada Grecia 2018

Tarife Bucuresti - mic dejun - de la 382 Euro
(0,0051 stele/0 voturi) Cat de mult iti place Apartamente Sunny Garden?

Tarife - plecare din Bucuresti - mic dejun

Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur

Data plecareLoc in dubla standardLoc in singleLoc in apartament standard
09.06 386 482 434
16.06 430 561 496
23.06 430 558 496
30.06 430 561 496
07.07 447 604 526
14.07 447 604 526
21.07 447 604 526
28.07 456 614 535
04.08 470 645 558
11.08 470 645 558
18.08 470 645 558
25.08 470 639 558
01.09 440 598 519
08.09 382 482 434
15.09 382 482 434

Conditii Reduceri "Early booking":
Early Booking Vara 2018- tarife valabile pentru rezervarea si plata integrala.
Early Booking 30 noiembrie - tarife valabile pentru rezervarea si achitarea integrala a pachetului pana la 30 noiembrie.
Early Booking 29 februarie - tarife valabile pentru rezervarea si achitarea integrala a pachetului pana la 29 februarie.
Early Booking 31 martie - tarife valabile pentru rezervarea si achitarea integrala a pachetului pana la 31 martie.
In cazul anularii rezervarii,  dupa data de expirare a reducerii early booking,  penalizarile sunt de 100%.  

Modificari rezervari
Orice modificare (referitoare la schimbarea unitatii de cazare, data de plecare, nume sau schimbarea persoanelor titulare de contract sau orice element principal ce face obiectul contractului) la cererea titularului din contract se taxeaza cu 25 euro de persoana; schimbarea se va face numai daca exista aceasta posibilitate si daca nu intra in contradictoriu cu penalizarile de anulare a pachetului.
In cazul rezervarilor de tip "Early Booking", pentru modificari de nume, numar de persoane, tariful rezervarii va fi recalculat la suma intreaga, fara reducerea de Ealry Booking.

Conditii de plata
TURISTUL are obligatia sa achite 30% din pretul serviciilor solicitate in momentul efectuarii rezervarii iar restul sumei trebuie achitata pana cel tarziu cu 21 de zile inainte de inceperea programului. Daca rezervarea  intervine in intervalul celor 21 de zile, serviciile vor fi achitate integral la data efectuarii rezervarii.
In cazul neefectuarii unei plati, la termenul convenit, rezervarea se anuleaza automat si se aplica penalizari conform prezentelor conditii.
La fiecare inscriere, beneficiarul trebuie sa se asigure ca programul sau pretul pachetului turistic nu a suferit modificari. Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania aeriana transportatoare, a diferentei de schimb valutar.

Conditii de anulare
In cazul anularii excursiei de catre turistul inscris, penalizarile sunt:
a) 30% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecarii;
b) 80% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face în intervalul 16-30 de zile înainte de data plecarii;
c) 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face într-un interval mai mic de 16 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.
d) 100% din pretul din preţul pachetului de servicii, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului “ Early Booking “………………..., indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.
Daca programul turistic a fost cumparat din ofertele Inscrieri Timpurii (in limba engleza - Early Booking) si daca anularea se face dupa data de expirare a valabilitatii ofertelor Inscrieri Timpurii penalizarea este in procent de 100% din pretul pachetului de servicii. Data de expirare a ofertelor Inscrieri Timpurii este publicata in prezentele conditii de vanzare. In cazul ofertelor speciale, conditiile de retragere si penalizarile pot fi diferite fata de cele standard. Aceste conditii  sunt communicate odata cu ofertele speciale.

Conditii de calatorie

Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-l insoteste) legalizat la notariat. Adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. Mai multe informatii: www.politiadefrontiera.ro. Conditiile enuntate mai sus pot fi schimbate oricand de catre organele competente. Prin urmare, turistii sunt obligati sa se informeze la politia de frontiera de normele in vigoare. Agentia Organizatoare (Tour Operatorul), nu poate fi implicata sau trasa la respundere in cazul modificarii conditiilor impuse pentru calatoria minorilor. 
Informatii generale privind regimul pasapoartelor si al vizelor: pasaport/ carte de identitate (acolo unde permite) valabil minim 6 luni de la data de retur. Agentia nu isi asuma raspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare.
Compania aeriana are dreptul de a modifica orele de zbor fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic! Prin urmare, agentia organizatoare (Tour Operatorul), nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligata sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.
In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare conform regulamentarilor EU 2027/97 si amendamentului 889/02.
Distributia camerelor la hotel se face in momentul cazarii de receptioner. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul local. Hotelierii accepta plangeri referitoare la serviciul de cazare numai in timpul in care turistul este la destinatie, insotite de dovezi reale. Va rugam in cazul in care sunteti nemultumiti de prestatia de cazare sa raportati hotelului plangerea si sa contactati agentul de turism pentru a va ajuta sa rezolvati in timpul sejurului problema aparuta. Dupa parasirea hotelului, agentia organizatoare nu mai poate sa va acorde suportul necesar, conform conditiilor impuse de hotelieri.
Camerele se pot pastra in ziua plecarii, peste ora de predare, in functie de disponibilitatile hotelului, prin negociere directa, cu plata la receptie, neimplicand agentia de turism organizatoare sau agentia partenera. 
Hotelierii solicita plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera si hotel (ex:minibar/frigider, seif, prosoape la piscina etc). Va rugam in momentul sosirii la hotel, sa solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra acestora.
Excursiile optionale se organizeaza direct in tara de destinatie, Prestatorul nefiind implicat in organizarea sau buna desfasurare a acestora. Orice reclamatie se rezolva la fata locului direct cu organizatorul programului. Clientii nu sunt obligati sa le cumpere de la partenerul local (sunt doar recomandate ca servicii sigure, includ taxele si asigurarile locale).
Touroperatorul isi rezerva dreptul de a reordona programul excursiei, cu respectarea in totalitate a serviciilor, in anumite situatii speciale, determinate de factori independenti de vointa sa. Programul turistic se desfasoara in baza contractelor externe incheiate. 
Situatii de forta majora si situatiile neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii.
Agentia organizatoare (Tour Operatorul) poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligatia de a instiinta turistul cu cel putin 14 zile inainte de data plecarii, oferind alta varianta de excursie la un alt pret sau rambursarea costului excursiei achitate de turistul inscris. 
Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

 

Nota

Tarifele pentru copii sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu 2 adulti;
Copii 0-2 ani - gratuit (nu beneficiaza de loc in avion, nu beneficiaza de pat suplimentar la cazare si de servicii de masa);.
Orice modificare (referitoare la schimbarea unitatii de cazare, data de plecare, nume sau schimbarea persoanelor titulare de contract sau orice element principal ce face obiectul contractului) la cererea titularului din contract se taxeaza cu 25 Euro de persoana; schimbarea se va face numai daca exista aceasta posibilitate si daca nu intra in contradictoriu cu penalizarile de anulare a pachetului.
Conditii plata oferta standard: avans 30%, plata integrala cu 21 de zile inainte de plecare.

 

Orar de zbor

In curand

Servicii incluse

  • Bilet de avion zbor charter din Bucuresti;
    Transfer aeroport - hotel - aeroport;
    7 nopti cazare hotel 2*/3*/4*/ 5* sau vila turistica;
    Masa conform oferta;
    Asistenta turistica locala;

Nu sunt incluse

  • Taxele de aeroport: 95 Euro/persoana;
    Asigurarea medicala si asigurare storno;
    Excursii optionale

Despre Apartamente Sunny Garden -

Localizare: Locul preferat de turistii care aleg Lefkada, statiunea Nidri este plina de viata si ofera o buna selectie de taverne cu mancare traditionala, cafenele si cluburi. Vila Sunny Garden este situata in statiunea Nidri, la doar 15 km de orasul Lefkada. Plaja se afla la 350 de metri. Centrul statiunii, cu baruri, restaurante si magazine pentru toate preferintele este la cateva minute de mers pe jos. Inconjurata de verdeata, Vila Sunny Garden este o alegere perfecta pentru o vacanta linistita in familie sau in doi.
Facilitati vila: receptie, parcare, piscina exterioara, bucatarie, terasa, sezlonguri, umbrele. Aerul conditionat se achita separat - 5 euro/zi. Se face curatenie zilnic, lenjeria si prosoapele se schimba de 2 ori pe saptamana
Facilitati camera: Numarul total de camere este de 13, distribuite pe 2 etaje si impartite in 7 camere duble, 5 studio-uri si 1 apartament. Camerele duble au frigider, pot gazdui 2 persoane si au acces la o bucatarie comuna la acelasi etaj. Studio-urile si; apartamentul pot acomoda pana la 4 persoane. Toate camerele au; baie proprie, balcon/ terasa, frigider, uscator de par, aer conditionat (optional 5 euro/camera/zi), se plateste la vila.

Website: http://www.gregoris-nydri.com/
Afla mai multe! sau Fa o rezervare!
Rezerva acum!