FLEXIBILITATE SI SIGURANTA
REZERVA FARA GRIJI, CALATORESTE RELAXAT
Ce oferim pentru siguranta ta?
Traseu: Iasi - Roman - Bacau - Adjud - Focsani - Ramnicu Sarat - Buzau - Ploiesti - Bucuresti - Giurgiu -Ruse - Pleven - Sofia - Blagoevgrad - Razlog - Bansko si retur

Tarif dus-intors: de la 64 Euro/adult
Plecari in data de 23.12.2020 - retur in data de 27.12.2020

Tarife

Localitate Data de
plecare
Ora de
 plecare
Data de
sosire
Ora de
sosire
Tarif
(pe sens)
Tarif
(dus - intors)
Iasi (RO) 23.12.2020 00:10 27.12.2020 04:15 49 Euro 98 Euro
Roman (RO) 23.12.2020 01:15 27.12.2020 03:00 49 Euro 98 Euro
Bacau (RO) 23.12.2020 02:00 27.12.2020 02:00 47 Euro 94 Euro
Adjud (RO) 23.12.2020 02:45 27.12.2020 01:30 45 Euro 90 Euro
Focsani (RO) 23.12.2020 03:15 27.12.2020 01:00 42 Euro 84 Euro
Ramnicu Sarat (RO) 23.12.2020 03:45 27.12.2020 00:15 42 Euro 84 Euro
Buzau (RO) 23.12.2020 04:30 27.12.2020 23:30 39 Euro 78 Euro
Ploiesti (RO) 23.12.2020 05:15 27.12.2020 22:30 37 Euro 74 Euro
Bucuresti (RO) 23.12.2020 06:00 27.12.2020 21.30 34 Euro 68 Euro
Giurgiu (RO) 23.12.2020 07:00 27.12.2020 20:30 32 Euro 64 Euro
Razlog (BG) 23.12.2020 15.30 27.12.2020 11.15 - -
Bansko (BG) 23.12.2020 15.45 27.12.2020 11.00 - -
Copiii 0.1 - 6.99 ani: reducere 6 euro/copil, dus-intors;
 
Tarife si data de plecare/sosire
Localitate Punct imbarcare / debarcare
Iasi (RO) Parcare Carrefour - Gara, Str. Arcu, nr. 29, [#GPS: 47.168992, 27.568255]
Roman (RO) Gara CFR, Str. Stefan cel Mare, nr. 269, [#GPS: 46.934925, 26.920391]
Bacau (RO) Parcare Stadion Municipal, Calea Marasesti, [#GPS: 46.556966, 26.911792]
Adjud (RO) Monumentul Eroilor, Bulevardul Republicii, [#GPS: 46.101092, 27.179790]
Focsani (RO) Benzinaria MOL-Centura, Bd. Bucuresti, Tarla 86, Nr. Parc 440, [#GPS: 45.672781, 27.174343]
Ramnicu Sarat (RO) Parcare Profi (Turist), Str. Mihail Kogalniceanu, Bl. 10B - 10C, [#GPS: 45.382316, 27.038382]
Buzau (RO) PETROM Vama, Soseaua de Centura Pod Maracineni, [#GPS: 45.170697, 26.818192]
Ploiesti (RO) Benzinaria PETROM METRO, DN1 Km. 6, [#GPS: 44.967686, 25.962753]
Bucuresti (RO) Parcare Muzeul CFR, Calea Grivitei nr.193 B, [#GPS: 44.4485209, 26.0722256]
Giurgiu (RO) Benzinaria Rompetrol - vis a vis de Kaufland - Bdul Bucuresti, nr. 52, [#GPS: 43.913603, 25.972630]
Razlog (BG) Aspen Golf and Sky Resort, Betolovoto Aspen Golf, [#GPS: 41.857815, 23.412324]
Bansko (BG) Mall Bansko, Str. Yavor, nr. 68, [#GPS: 41.829372, 23.476543]
 

OBSERVATII

• Orele de imbarcare sunt informative si pot suferi modificari in functie de trafic si formalitati vamale.
• Pasagerii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 30 minute inainte de ora stabilita.
• Transportul se efectueaza cu microbuzul, minibuzul sau autocarul, in functie de marimea grupului, cu autovehicule MyBus sau cu parteneri care opereaza pe traseul respectiv.
• Transferurile se efectueaza cu autoturism, microbuz, minibuz sau autocar, cu autovehicule proprii sau cu parteneri locali, in functie de marimea grupului si orasul din care se solicita transfer.
• Distribuirea locurilor in autocar se face in ordinea sosirii la imbarcare.
• Autocarele sunt licentiate, clasificate international si sunt dotate cu climatronic, scaune rabatabile si instalatie audio-video.

TERMENI SI CONDITII

• Documentul "Termeni si conditii" este contractul intre calator, denumit in continuare "Calator" si Europa Meridian RG S.R.L., denumit in continuare "MyBus".
• Accesarea si utilizarea website-ului www.mybus.ro echivaleaza cu acceptarea termenilor si conditiilor din prezentul document.
• Informatiile din website pot fi actualizate fara o notificare prealabila a utilizatorilor, in functie de dinamica conditiilor si ofertelor.
• Informatiile din website sunt completate cu informatiile primite in scris sau verbal de la operatorii MyBus; aceste din urma informatii au prioritate fata de informatiile afisate pe website.
• Rezervarea efectuata pe site-ul www.myus.ro, denumit in continuare "mybus.ro", reprezinta intentia utilizatorului de a achizitiona un produs MyBus. Rezervarea acceptata va fi insotita de expedierea unui mesaj prin e-mail de confirmare, continand codul de rezervare, detaliile produsului si instructiuni de plata. Aceleasi informatii sunt afisate in pagina web a rezervarii, dupa confirmarea exactitatii informatiilor de calatorie, de catre utilizator.
• Confirmarea rezervarii nu reprezinta confirmarea efectuarii transportului, aceasta obligatie devine efectiva numai dupa achitarea contravalorii calatoriei, la termenul si in conditiile prevazute de respectiva calatorie.
• Dupa efectuarea si confirmarea platii, utilizatorul poate descarca biletul prin intermediul linkului din mesajul initial, primindu-l in acelasi timp printr-un mesaj e-mail.
• Biletul reprezinta contractul de calatorie incheiat intre MyBus si Calator, achitarea acestuia reprezentand acordul expres si explicit al calatorului cu toate conditiile ce se regasesc in prezentul document. Calatorul are obligatia de a printa biletul si de a-l prezenta la imbarcare, precum si oricand pe durata calatoriei.
• In anumite situatii, in special in cazul rezervarilor efectuate pentru produsele partenerilor MyBus, este necesara reconfirmarea din partea unui operator MyBus, chiar daca rezervarea a fost deja achitata. In cazul in care o rezervare achitata nu poate fi onorata sau conditiile initiale sunt modificate, MyBus va oferi calatorului alternative sau rambursarea integrala a sumelor deja achitate.
• In cazul rezervarii unui produs furnizat de un partener MyBus, conditiile si termenii din prezentul document se completeaza cu termenii si conditiile partenerului, devenind conditii contractuale obligatorii pentru calator, considerandu-se ca acesta a fost informat si a luat la cunostinta de aceste conditii si termeni odata cu efectuarea rezervarii si achitarea produsului. Termenii si conditiile de calatorie ale partenerilor pot include, fara a se limita, reguli cu privire la locuri si ore de imbarcare / debarcare, tarife, taxe, bagaje.

Termeni si conditii de calatorie

Calatorul, in calitate de utilizator al website-ului www.mybus.ro si al serviciilor MyBus, se obliga:
• sa-si asume intreaga responsabilitate cu privire la tranzactiile financiare efectuate in vederea achizitionarii unui produs MyBus;
• sa furnizeze date reale cu privire la identitatea si informatiile de contact ale calatorilor pentru care achizitioneaza produse MyBus;
• sa nu utilizeze sistemul de rezervari produse MyBus in scop fraudulos;
• sa se informeze despre toate documentele necesare pentru efectuarea calatoriei, cum ar fi documente de identitate, vize, procuri, in conformitate cu dispozitiile legale. MyBus isi declina orice responsabilitate in cazul neefectuarii sau intreruperii calatoriei ca urmare a nerespectarii acestei dispozitii;
• sa verifice datele inscrise pe bilet; semnalarea neconcordantelor trebuie facuta in maximum 2 ore de la transmiterea sau descarcarea electronica a biletului, orice reclamatie ulterioara nefiind luata in considerare;
• sa se prezinte la locul de imbarcare cu minimum 30 de minute inainte de ora de plecare;
• este interzis calatorului sa deterioreze mijlocul de transport, fiind obligat sa pastreze curatenia si integritatea acestuia, raspunzand material in cazul producerii unor daune;
• este interzis calatorului sa perturbe in orice fel conducatorul auto sau sa manifeste un comportament prin care sa provoace disconfort celorlalti calatori;
• este interzis calatorului sa fumeze in mijlocul de transport, sa consume bauturi alcoolice sau substante stupefiante;
• este interzis calatorului sa transporte produse inflamabile, periculoase sau explozive;
• calatorul are obligatia sa acopere in totalitate eventualele pagube produse mijlocului de transport, prin nerespectarea obligatiilor ce-i revin.
• Calatoria se efectueaza numai in baza biletului, valabil doar pentru titular.
• Calatorul are dreptul la un singur bagaj de cala gratuit, cu o greutate maxima de 25 kg; un al doilea bagaj de cala poate fi acceptat in limita locului disponibil cu achitarea unei taxe de 4 EUR. Nu se accepta mai mult de doua bagaje de cala pentru un calator.
• In eventualitatea in care pasagerul doreste sa calatoreasca cu bagaje suplimentare, acestea trebuiesc declarate in momentul procesarii rezervarii si vor fi taxate suplimentar.
• MyBus va refuza imbarcarea calatorului daca bagajul acestuia contine materiale periculoase, arme de foc, substante inflamabile etc., care ar putea pune in pericol siguranta pasagerilor, sau daca bagajele transportate contravin legislatiei in vigoare specifice fiecarei tari in parte. In acest caz, pasagerul nu are dreptul de a solicita rambursarea sumei achitate pentru transportarea bagajului.
• Biletul este valabil strict pentru destinatia si ora de plecare inscrise pe bilet. Neprezentarea la imbarcare sau intarzierea este considerata renuntare la serviciile achizionate.
• Orele sau locurile de imbarcare pot suferi modificari in functie de trafic, conditii meteo, sau de orice alte situatii ce nu depind de MyBus. MyBus va informa calatorul, in masura posibilitatilor, cu privire la aceste modificari;
• Orele inscrise pe bilet reprezinta ore locale.
• Calatoriile pot fi efectuate cu autoturism, microbuz, minibus sau autocar, in functie de numarul de pasageri inscrisi pe cursa respectiva, toate mijloacele de transport folosite find licentiate si dotate corespunzator normelor legale in vigoare.
• Distribuirea locurilor in mijlocul de transport se face automat, prin intermediul sistemului de rezervari, in ordinea inscrierilor. MyBus isi rezerva dreptul de a modifica locul atribuit de sistem, in cazul unor situatii speciale, cum ar fi in cazul persoanelor cu probleme de sanatate, grupuri, clienti fideli, etc.
• Daca un calator a achizitionat servicii MyBus pentru mai multe persoane, se considera ca toti calatorii de pe aceeasi rezervare au acceptat termenii si condtiile contractului.
• Minorii pot calatori numai insotiti de un adult.
• Nu sunt permise animalele de companie, indiferent de circumstante.
• In cazul in care destinatia finala este un aeroport, MyBus nu isi asuma responsabilitatea cu privire la eventuale intarzieri ce pot duce la pierderea zborului.
• In cazul anumitor trasee, este posibil ca o cursa sa fie impartita in mai multe segmente, presupunand schimbarea mijlocului de transport.
• Neconcordantele intre datele inscrise pe bilet si informatiile din sistemul de rezervari, constatate inclusiv la imbarcare (ore de plecare, nume pasager, date de identitate, etc), pot duce la anularea calatoriei si pierderea rezervarii, inclusiv a sumelor deja achitate.
• Nu se accepta urcarea sau coborarea in alte locuri decat cele inscrise in rezervare si bilet.
• Toate ofertele afisate pe site-ul www.mybus.ro sunt valabile in limita locurilor disponibile.
• In cazul in care exista locuri disponibile, se poate achizitiona biletul de calatorie si la locul de imbarcare.

Modificarea unui serviciu de transport achitat se poate face in urmatoarele conditii:

• Modificarea sau anularea serviciului de transport rezervat sau cumparat se poate face numai in scris, prin e-mail la adresa office@mybus.ro sau in orice alta forma scrisa, depusa la sediul MyBus.
• Modificarile pot fi efectuate cel mai tarziu cu 21 zile inainte de data plecarii, in limita posibilitatilor; in anumite situatii, este posibila aplicarea unor taxe de modificare, specifice fiecarui produs, evidentiat astfel in prezentarea produsului de transport.

Anularea unui serviciu de transport achitat se poate face in urmatoarele conditii:

• gratuit, cel mai tarziu cu 30 zile inainte de plecare;
• cu plata unei taxe egala cu 50% din valoarea achitata, cu 20 zile inainte de plecare.
• cu plata unei taxe egala cu 100% din valoarea achitata, cu mai putin de 20 zile inainte de plecare
• Cu mai putin de 20 zile inainte de plecare, anularea serviciului de transport se face fara rambursarea contravalorii deja achitate.
• Serviciile de transport de tip tur-retur, formeaza un pachet unic, aplicandu-se aceleasi conditii de anulare, indiferent de intervalul de timp de la data anularii pana la data returului, fiind considerat un serviciu unitar.
• Prin achitarea serviciilor, se prezuma acordul calatorului cu privire la conditiile de anulare.
• Restituirea sumelor, ca urmare a anularii, se face in termen de maximum 15 zile de la data anularii serviciului de transport.

Modalitati de plata

• Plata serviciilor se face in EUR sau RON, on-line cu un card de debit / credit, prin virament bancar sau la sediul MyBus, cu numerar sau cu card de debit / credit.
• Sunt valabile numai biletele achitate integral inainte de inceperea calatoriei.
• Tarifele produselor MyBus includ toate taxele si comisioanele, cu exceptia costurilor suplimentare, cum ar fi suplimentul de bagaj, taxele de anulare, etc.
• Niciun bilet nu este valabil daca el nu a fost achitat integral pana la data calatoriei, chiar daca a fost emis.

Documente necesare calatoriei:

• carte de identitate valabila sau pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara;
• obligatoriu pasaport pentru copiii care inca nu au implinit 14 ani;
• minorii trebuie sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor pentru a putea pleca din tara;
• minorii trebuie sa aiba acordul ambilor parinti ( sau al parintelui care nu ii insoteste, legalizat la notariat );
• adultul care insoteste un minor, in cazul in care nu este unul din parinti, trebuie sa aiba asupra lui procura notariala de la ambi parinti si cazier judiciar, documente pe care trebuie sa le prezinte la frontier.

Reclamatii

• Sesizarile sau reclamatiile de orice fel, referitoare la produsele MyBus, se pot face numai in scris, in termen de 3 zile de la producerea evenimentului sesizat.
• MyBus va raspunde la sesizare in termen de 15 zile de la inregistrarea ei.

Rezerva acum!