INFORMARI PENTRU CALATORIE

Plecari  in fiecare zi de luni in perioada 13.05.2024 - 16.09.2024
Retur in fiecare zi de marti in perioada 14.05.2024 - 24.09.2024
TRASEU: Bucuresti-Giurgiu-Veliko Tarnovo-Stara Zagora-Kapitan Andreevo-Canakkale-Izmir - Kusadasi - Milas-Bodrum-Marmaris si retur

Localitate

Ora de plecare la dus

Ora de plecare la retur

Loc de imbarcare/debarcare

Tarif
pe sens

Tarif
dus - intors

Bucuresti

13:00

08:00

Calea Grivitei - Parcare Muzeul CFR

-

-

Giurgiu

14:30

06:30

Benzinarie Rompetrol

-

-

Canakkale

02:00

21:30

Canakkale - Port

49 E

79 E

Ayvalik

04:30

19:00

Popas Ekbir

49 E

79 E

Izmir

08:30

15:30

OMV - Intrare Izmir

49 E

79 E

Kusadasi

09:30

14:00

Hotel Pigalle Beach - Intrare statiune

49 E

79 E

Didim

10:30

13:00

Benzinarie BP  ( transfer BP - Didim )

65 E

105 E

Milas

11:30

12:00

Restaurant MyLasa 48

65 E

105 E

Bodrum

13:00

09:30

Restaurant MyLasa 48 ( transfer Milas - Bodrum -Milas)

65 E

105 E

Marmaris

14:00

09:30

Restaurant MyLasa 48 (transfer Millas - Marmaris Milas)

59 E

89 E

TRANSFERURILE DIN TARA SE ADAUGA SUPLIMENTUL DE TRANSFER SPECIFICAT IN  DREPTUL FIECAREI LOCALITATI
TRANSFERURI DIN TARA:

Localitate

Ora de plecare
la dus

Loc de imbarcare

Ora de sosire
la retur

Loc de debarcare

Adjud

09:00

Monument, langa piata, intersectie cu Onesti

12:30

Monument, langa piata, intersectie cu Onesti

Bacau

08:00

Autogara Transport Bistrita SA

13:30

Autogara Transport Bistrita SA

Bals

09:30

Monumentul Eroilor, Str. Petre Pandrea

11:30

Monumentul Eroilor, Str. Petre Pandrea

Braila

09:30

Catedrala Nasterii Domnului

11:30

Catedrala Nasterii Domnului

Brasov

08:30

Hotel Aro Palace, B-dul Eroilor, nr.27

12:30

Hotel Aro Palace, B-dul Eroilor, nr.27

Busteni

09:30

Gara CFR, B-dul Libertatii nr.192

11:00

Gara CFR, B-dul Libertatii nr.192

Buzau

10:30

Mc’ Donald’ S - KM 0

10:00

Mc’ Donald’ S - KM 0

Campina

10:30

Casa Bucur DN1 Km 92+250

10:00

Casa Bucur DN1 Km 92+250

Constanta

09:30

Gara CFR - Extravacanta, Str. Garii,

11:30

Gara CFR - Extravacanta, Str. Garii,

Craiova

09:00

Peco Petrom, langa Autogara Bacriz

12:00

Peco Petrom, langa Autogara Bacriz

Focsani

09:00

Lidl Focsani, Fosta Autogara

11:30

Lidl Focsani, Fosta Autogara

Galati

09:00

Mc’ Donald’ S

12:00

Mc’ Donald’ S

Iasi

05:00

Autogara Codreanu (Vis-A-Vis De Gara)

15:30

Autogara Codreanu (Vis-A-Vis De Gara)

Mangalia

08:30

Benzinarie Petrom, Sos. Constantei nr.33

12:30

Benzinarie Petrom, Sos. Constantei nr.33

Medgidia

10:30

Restaurant Balada, Str. Independentei 50

10:30

Restaurant Balada, Str. Independentei 50

Pitesti

11:00

Benzinaria OMV (Vama)

10:00

Benzinaria OMV (Vama)

Ploiesti

11:00

Benzinaria Petrom Metro, DN1

09:30

Benzinaria Petrom Metro, DN1

Predeal

09:00

Gara CFR, Intrarea Garii, nr.1

11:30

Gara CFR, Intrarea Garii, nr.1

Rm.Sarat

10:00

Profi - Str. Mihail Kogalniceanu

10:30

Profi - Str. Mihail Kogalniceanu

Rm.Valcea

10:00

Autogara Antares Transport

11:00

Autogara Antares Transport

Roman

07:00

Petrom, str. Artera Ocolitoare nr. 9

14:30

Petrom, str. Artera Ocolitoare nr. 9

Sibiu

08:00

Autogara Transmixt, langa gara CFR

13:00

Autogara Transmixt, langa gara CFR

Sinaia

10:00

Gara CFR, Piata Democratiei, nr. 7,

10:40

Gara CFR, Piata Democratiei, nr. 7,

Slatina

10:00

Benzinaria Rompetrol - Str. Pitesti,110-112

10:30

Benzinaria Rompetrol - Str. Pitesti,110-112

Targoviste

11:00

Benzinarie Rompetrol - Calea Bucuresti 44

10:00

Benzinarie Rompetrol - Calea Bucuresti 44

Bucuresti

12:30

Calea Grivitei, Muzeul CFR, nr. 193 B

08:30

Calea Grivitei, Muzeul CFR, nr. 193 B

Transferurile se realizeaza pentru minimum 3 pasageri pentru localitatile din tabelul de mai sus;

Orase transfer/tarife transfer


Localitate

Tarif/persoana/sens

Adjud

40 E

Bacau

45 E

Bals

35 E

Braila

40 E

Brasov

25 E

Busteni

20 E

Buzau

20 E

Campina

15 E

Constanta

40 E

Craiova

40 E

Focsani

35 E

Galati

45 E

Iasi

55 E

Mangalia

45 E

Medgidia

30 E

Pitesti

20 E

Ploiesti

10 E

Predeal

20 E

Rm.Vilcea

30 E

Rm.Sarat

25 E

Roman

50 E

Sibiu

45 E

Sinaia

20 E

Slatina

30 E

Targoviste

20 E

Transferurile se realizeaza pentru minimum 3 pasageri pentru localitatile din tabelul de mai sus;

OBSERVATII

  • Orele de imbarcaresunt informative si pot suferi modificari in functie de trafic si formalitati vamale.
  • Pasagerii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 30 minute inainte de ora stabilita.
  • Transportulse efectueaza cu microbuzul, minibuzul sau autocarul, in functie de marimea grupului, cu autovehicule MyBus, conform gaficului din tabelul de mai sus.
  • Transferurile din tara se realizeaza, in functie de nr. de persoane inscrise, cu auto proprii sau cu parteneri locali.
  • Distribuirea locurilorin mijloacele de transport se face in ordinea rezervarii.
  • Nu este inclusa in tarif traversarea Stramtorii Dardanele, care se face pe pod 5 euro / sens / pers (pasageri+autocar).

 

Termeni si conditii

Documentul „Termeni si conditii” este contractul intre calator, denumit in continuare „Calator” si Reola Global Invest S.R.L., denumit in continuare „MyBus”.
Accesarea si utilizarea website-ului mybus.ro echivaleaza cu acceptarea termenilor si conditiilor din prezentul document.

 

Informatiile din website pot fi actualizate fara o notificare prealabila a utilizatorilor, in functie de dinamica conditiilor si ofertelor.

Informatiile din website sunt completate cu informatiile primite in scris sau verbal de la operatorii MyBus; aceste din urma informatii au prioritate fata de informatiile afisate pe website.

Rezervarea efectuata pe site-ul myus.ro, denumit in continuare „mybus.ro”, reprezinta intentia utilizatorului de a achizitiona un produs MyBus. Rezervarea acceptata va fi insotita de expedierea unui mesaj prin e-mail de confirmare, continand codul de rezervare, detaliile produsului si instructiuni de plata. Aceleasi informatii sunt afisate in pagina web a rezervarii, dupa confirmarea exactitatii informatiilor de calatorie, de catre utilizator.

Confirmarea rezervarii nu reprezinta confirmarea efectuarii transportului, aceasta obligatie devine efectiva numai dupa achitarea contravalorii calatoriei, la termenul si in conditiile prevazute de respectiva calatorie.
Dupa efectuarea si confirmarea platii, utilizatorul poate descarca biletul prin intermediul linkului din mesajul initial, primindu-l in acelasi timp printr-un mesaj e-mail.

Biletul reprezinta contractul de calatorie incheiat intre MyBus si Calator, achitarea acestuia reprezentand acordul expres si explicit al calatorului cu toate conditiile ce se regasesc in  prezentul document.
Calatorul are obligatia de a printa biletul si de a-l prezenta la imbarcare, precum si oricand pe durata calatoriei.

In anumite situatii, in special in cazul rezervarilor efectuate pentru produsele partenerilor MyBus, este necesara reconfirmarea din partea unui operator MyBus, chiar daca rezervarea a fost deja achitata.
In cazul in care o rezervare achitata nu poate fi onorata sau conditiile initiale sunt modificate, MyBus va oferi calatorului alternative sau rambursarea integrala a sumelor deja achitate.

In cazul rezervarii unui produs furnizat de un partener MyBus, conditiile si termenii din prezentul document se completeaza cu termenii si conditiile partenerului, devenind conditii contractuale obligatorii pentru calator, considerandu-se ca acesta a fost informat si a luat la cunostinta de aceste condtiii si termeni odata cu efectuarea rezervarii si achitarea produsului. Termenii si conditiile de calatorie ale partenerilor pot include, fara a se limita, reguli cu privire la locuri si ore de imbarcare/debarcare, tarife, taxe, bagaje.

Termeni si conditii de calatorie

  • Calatorul, in calitate de utilizator al website-ului mybus.ro si al serviciilor MyBus, se obliga:
  • sa-si asume intreaga responsabilitate cu privire la tranzactiile financiare efectuate in vederea achizitionarii unui produs MyBus;
  • sa furnizeze date reale cu privire la identitatea calatorilor pentru care achizitioneaza produse MyBus;
  • sa nu utilizeze sistemul de rezervari produse MyBus in scop fraudulos;
  • sa se informeze despre toate documentele necesare pentru efectuarea calatoriei, cum ar fi documente de identitate, vize, procuri, in conformitate cu dispozitiile legale. MyBus isi declina orice responsabilitate in cazul neefectuarii sau intreruperii calatoriei ca urmare a nerespectarii acestei dispozitii;
  • sa verifice datele inscrise pe bilet; semnalarea neconcordantelor trebuie facuta in maximum 2 ore de la transmiterea sau descarcarea electronica a biletului, orice reclamatie ulterioara nefiind luata in considerare;
  • sa se prezinte la locul de imbarcare cu minimum 30 de minute inainte de ora de plecare;
  • este interzis calatorului sa deterioreze mijlocul de transport, fiind obligat sa pastreze curatenia si integritatea acestuia, raspunzand material in cazul producerii unor daune;
  • este interzis calatorului sa perturbe in orice fel conducatorul auto sau sa manifeste un comportament prin care sa provoace disconfort celorlalti calatori;
  • este interzis calatorului sa fumeze in mojlocul de transport, sa consume bauturi alcoolice sau substante stupefiante;
  • este interzis calatorului sa transporte produse inflamabile, periculoase sau explozive;
  • calatorul are obligatia sa acopere in totalitate eventualele pagube produse mijlocului de transport, prin nerespectarea obligatiilor ce-i revin.
  • calatoria se efectueaza numai in baza biletului, valabil doar pentru titular;
  • calatorul are dreptul la un singur bagaj de cala gratuit, cu o greutate maxima de 32 kg; un al doilea bagaj de cala poate fi acceptat in limita locului disponibil cu achitarea unei taxe de 4 EUR. Nu se accepta mai mult de doua bagaje de cala pentru un calator;
  • In eventualitatea in care pasagerul doreste sa calatoreasca cu bagaje suplimentare, acestea trebuiesc declarate in momentul procesarii rezervarii si vor fi taxate suplimentar;
  • MyBus va refuza imbarcarea calatorului daca bagajul acestuia contine materiale periculoase, arme de foc, substante inflamabile etc., care ar putea pune in pericol siguranta pasagerilor, sau daca bagajele transportate contravin legislatiei in vigoare specifice fiecarei tari in parte. In acest caz, pasagerul nu are dreptul de a solicita rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea sumei achitate pentru transportarea bagajului.
  • biletul este valabil strict pentru destinatia si ora de plecare inscrise pe bilet. Neprezentarea la imbarcare sau intarzierea este considerata renuntare la serviciile achizionate;
  • orele sau locurile de imbarcare pot suferi modificari in functie de trafic, conditii meteo, sau de orice alte situatii ce nu depind de MyBus. MyBus v-a informa calatorul, in masura posibilitatilor, cu privire la aceste modificari;
  • orele inscrise pe bilet reprezinta ore locale;
  • calatoriile pot fi efectuate cu autoturism, microbuz, minibus sau autocar, in functie de numarul de pasageri inscrisi pe cursa respectiva, toate mijloacele de transport folosite find licentiate si dotate corespunzator normelor legale in vigoare;
  • distribuirea locurilor in mijlocul de transport se face automat, prin intermediul sistemului de rezervari, in ordinea inscrierilor. MyBus isi rezerva dreptul de a modifica locul atribuit de sistem, in cazul unor situatii speciale, cum ar fi in cazul persoanelor cu probleme de sanatate, grupuri, clienti fideli, etc.;
  • daca un calator a achizitionat servicii MyBus pentru mai multe persoane, se considera ca toti calatorii de pe aceeasi rezervare au acceptat termenii si condtiile contractului;
  • Minorii pot calatori numai insotiti de un adult;
  • Nu sunt permise animalele de companie, indiferent de circumstante;
  • In cazul in care destinatia finala este un aeroport, MyBus nu isi asuma responsabilitatea cu privire la eventuale intarzieri ce pot duce la pierderea zborului;
  • in cazul anumitor trasee, este posibil ca o cursa sa fie impartita in mai multe segmente, presupunand schimbarea mijlocului de transport;
  • neconcordantele intre datele inscrise pe bilet si informatiile din sistemul de rezervari, constatate inclusiv la imbarcare(ore de plecare, nume pasager, date de identitate, etc), pot duce la anularea calatoriei si pierderea rezervarii, inclusiv a sumelor deja achitate;
  • nu se accepta urcarea sau coborarea in alte locuri decat cele inscrise in rezervare si bilet;
  • toate ofertele afisate pe site-ul mybus.ro sunt valabile in limita locurilor disponibile;
  • in cazul in care exista locuri disponibile, se poate achizitiona biletul de calatorie si la locul de imbarcare.

Modificarea si anularea

  • Modificarea sau anularea serviciului de transport rezervat sau cumparat se poate face numai in scris, prin e-mail la adresa office@mybus.ro sau in orice alta forma scrisa, depusa la sediul MyBus.
  • Modificarile pot fi efectuate cel mai tarziu cu 5 zile inainte de data plecarii, in limita posibilitatilor; in anumite situatii, este posibila aplicarea unor taxe de modificare, specifice fiecarui produs, evidentiat astfel in prezentarea produsului de transport.
  • Anularea unui serviciu de transport achitat se poate face gratuit, cel mai tarziu cu 30 de zile inainte de plecare si cu plata unei taxe egala cu 50% din valoarea achitata, cu 15 zile inainte de plecare. In ultimele 15 zile inainte de plecare, anularea serviciului de transport se face fara rambursarea contravalorii deja achitate.
  • Serviciile de transport de tip tur-retur, formeaza un pachet unic, aplicandu-se aceleasi conditii de anulare, indiferent de intervalul de timp de la data anularii pana la data returului, fiind considerat un serviciu unitar.
  • Prin achitarea serviciilor, se prezuma acordul calatorului cu privire la conditiile de anulare.
  • Restituirea sumelor, ca urmare a anularii, se face in termen de maximum 15 zile de la data anularii.

Modalitati de plata

  • Plata serviciilor se face in EUR sau RON, on-line cu un card de debit/credit, prin virament bancar sau la sediul MyBus, cu numerar sau cu card de debit/credit.
  • Sunt valabile numai biletele achitate integral inainte de inceperea calatoriei.
  • Tarifele produselor MyBus includ toate taxele si comisioanele, cu excceptia costurilor suplimentare, cum ar fi suplimentul de bagaj, taxele de anulare, etc.
  • Niciun bilet nu este valabil daca el nu a fost achitat integral pana la data calatoriei, chiar daca a fost emis.

 

Reclamatii

  • Sesizarile sau reclamatiile de orice fel, referitoare la produsele MyBus, se pot face numai in scris, in termen de 3 zile de la producerea evenimentului sesizat, la adresa de email office@mybus.ro.
  • MyBus va raspunde la sesizare in termen de 15 zile de la inregistrarea ei.

Rezerva acum!