Cazare Hotel Callisto Holiday Village 4* - Sejur in Cipru de Sud, Cipru - transport cu avionul

Tarife de la 762 Euro

Aceasta oferta nu mai este valabila

   5 / 5 din 1 voturi | Acorda o nota
Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur
Tarife Standard
DateLoc in camera DublaCamera Single
21.06 762 1282
28.06 773 1304
05.07 838 1436
12.07 838 1436
19.07 838 1436
26.07 838 1436
02.08 838 1436
09.08 838 1436
16.08 838 1436
23.08 838 1436
30.08 773 1304
06.09 762 1282
13.09 762 1282
20.09 762 1282

*Pentru alte tipuri de camere, va rugam sa ne contactati.

Servicii incluse

  • Bilet avion cursa charter (zbor direct) Bucuresti – Larnaca si retur, Zbor Blue Air
    Transfer aeroport - hotel - aeroport;
    7 nopti cazare hotel 2*/ 3*/ 4*/5* ;
    Tipul de masa specificat la hotelul ales;
    Asistenta turistica in limba romana.

Nu sunt incluse

  • Taxele de aeroport: 100 Euro / persoana; (Obligatorii, se achita la agentie)
    Asigurarea medicala si asigurare storno;
    Excursii optionale.
    Alte servicii decat cele indicate

Despre hotel

Localizare: In Ayia Napa, la 5 minute de mers pe jos de plaja Pernera.
Facilitati hotel: Callisto are în jurul său grădini și o piscină de tip lagună și oferă unități de cazare în sistem self-catering pe plaja cu steag albastru Nissi din Ayia Napa. Proprietatea are terenuri de tenis, sală de sport și facilități de saună.
 Facilitati camere: Având un decor cu temă nautică, toate camerele de la Callisto Holiday Village oferă balcon privat cu vedere la grădini și la Marea Mediterană. Există chicinetă cu fierbător de apă, cuptor, cuptor cu microunde și prăjitor de pâine, o zonă de relaxare spațioasă cu TV prin satelit, precum și baie privată.

Website hotel: https://www.marismarehotels.com/Main.aspx?Module=HotelsHotel&PageId=3000

Orar de zbor

In curand !

Plecari in perioada 21.06-20.09.2019

 

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% cu minim 60 zile inaintea plecarii si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de data de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% la data termenului de Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de data de plecare.
• Documente necesare calatoriei: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate pe durata calatoriei.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Rezerva acum!