Cazare Hotel Pestana Promenade 4* - Vacanta in Madeira, Portugalia 2022 - transport cu avionul
Tarife de la 829 Euro
Tarifele sunt exprimate in
Euro/persoana/sejur
Data de plecare | Camera dubla standard cu vedere la mare |
---|---|
Tarif standard | |
19.12.2021 | 839 Euro |
26.12.2021 | 1309 Euro |
02.01.2022 | 929 Euro |
05.03.2022 | 829 Euro |
12.03.2022 | 829 Euro |
19.03.2022 | 829 Euro |
26.03.2022 | 829 Euro |
02.04.2022 | 829 Euro |
09.04.2022 | 899 Euro |
16.04.2022 | 929 Euro |
23.04.2022 | 899 Euro |
30.04.2022 | 969 Euro |
Servicii incluse
• Bilet avion charter: Otopeni-Funchal-Otopeni, compania Tarom;
• 7 nopti cazare cu tipul de masa mentionat;
• Transfer aeroport-hotel-aeroport;
• Taxe aeroport;
• Asistenta locala;
• 1 bagaj de cala de max 20 kg, 1 bagaj de mana de max 10 kg/persoana;
Nu sunt incluse
• Asigurari storno si asigurari medicale (vezi detalii);
• Excursii optionale si intrarile la obiectivele turistice.
Despre hotel
Localizare: Proprietatea este localizata pe coasta de sud/sud-est a insulei Madeira, in apropiere de faimoasa Promenada Lido, beneficiind de o locatie superba pe malul marii. Aeroportul International Cristiano Ronaldo, Madeira se afla la o distanta de aproximativ 27 km de hotelul Pestana Promenade.
Facilitati hotel: Parte a gigantului PESTANA Hotels & Resorts, Pestana Promenade ofera servicii de patru stele in apropiere de incantatoarea zona Lido si pune la dispozitia oaspetilor facilitati precum acces imediat la plaja, piscina exterioara cu vedere la ocean, centru SPA si Wellness.
Pestana Promenade isi intampina oaspetii cu o atmosfera confortabila, relaxanta, mandrindu-se cu atentia la detalii de a oferi servicii de exceptie. Printre facilitatile hotelului se numara o piscina exterioara cu zona pentru copii, un centru SPA si Wellness, jacuzzi exterior, o sala de fitness, o sala de jocuri, parcare privata (contra cost), servicii de spalatorie si calcatorie (contra cost). La Breezes Restaurant, oaspetii se pot bucura in fiecare dimineata de un mic dejun bogat in stil bufet, in intervalul orar 07:00-09:30. La Deep-Blue Restaurant se serveste in fiecare seara cina, in regim a la carte. Oaspetii pot degusta o gama variata de preparate culinare cu specific local si international. La snack bar-ul de la piscina si la cocktail bar-ul din interior se pot servi diverse bauturi alcoolice si non-alcoolice, cafele, cocktailuri si gustari usoare. In cadrul centrul SPA si Wellness, oaspetii beneficiaza de o adevarata oaza de liniste cu tratamente faciale si corporale, masaje terapeutice, jacuzzi, doua piscine interioare incalzite, baie turceasca (hammam), sauna, sala de fitness, salon de infrumusetare.
Plaja: Hotelul Pestana Promenade se afla la aproximativ 400 metri distanta de Gorgulho - Gavinas Beach, cea mai apropiata plaja.
Facilitati camere: Hotelul Pestana Promenade pune la dispozitia oaspetilor unitati de cazare cu privelisti uimitoare si confort in adevaratul sens al cuvantului, printre acestea numarandu-se camere twin cu vedere partiala la mare, camere twin cu vedere frontala la mare, suite junior si camere superioare cu vedere totala la mare.
Toate camerele si suitele includ dotari standard, precum canapea, fotoliu, masuta de cafea si lumina pentru citit, aer conditionat, conexiune Wi-Fi gratuita, TV LCD cu canale prin cablu, telefon, seif, minibar, balcon sau terasa cu zona de relaxare privata, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei, baie privata cu cada sau dus, uscator de par si articole de toaleta gratuite.
Website hotel: https://www.pestana-promenade.com
Orar de zbor
Compania Tarom
• Otopeni 08:00 - Funchal 12:30
• Funchal 13:30 - Otopeni 20:45
Informatii utile
• Tarifele sunt in euro/persoana/sejur.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Ofertaspeciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti. Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 21 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% pana la termenul ofertei Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de date de calatorie.
• Documente necesare calatoriei: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate pe durata calatoriei.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.