„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investitii, numarul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca tara mediteraneana este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumetii, gastronomie si cultura, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.
Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.
Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru