„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia
National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Desi Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern si numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.
Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investitii, numarul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca tara mediteraneana este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumetii, gastronomie si cultura, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.
Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.
Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru
Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investitii, numarul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca tara mediteraneana este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumetii, gastronomie si cultura, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.
Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.
Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru