Salonic castiga popularitate ca destinatie de city break
Orasul port Salonic castiga popularitate ca destinatie turistica de city break, spune Asociatia Hoteliera Salonic (THA), in urma participarii la evenimentul Travel Trade Atena in 2015, desfasurat in capitala greaca in 26-27 aprilie. La evenimentul de anul acesta s-au strans laolalta peste 70 de operatori turistici de top din Europa, SUA, Asia si alte piete strategice si s-au initiat zeci de intalniri B2B. Evenimentul s-a axat pe lupta dintre Salonic si alte orase de conferinte din sud-estul Europei si din Balcani privin turismul educativ si organizator de conferinte. Travel Trade Atena in 2015 a fost organizat de Biroul de Conventii si Turism al Atenei (ACVB), in colaborare cu Asociatia Europeana de Tour Operatori (ETOA).
Sectorul turistic de top
Travel Trade Atena este evenimentul comercial anual de semnatura a orasului Atena, care gazduieste cumparatori internationali axati pe turismul orasului si al intregii tari. Organizat de Biroul de Conventii si Turism al orasului, in colaborare cu Asociatia Europeana a operatorilor de turism (ETOA), Travel Trade Atena 2015 este unul dintre cele mai importante evenimente anuale ale Greciei, care ilustreaza evolutia turismului in cadrul orasului. Pentru cumparatori, aceasta este o ocazie unica de a-si dezvolta primele relatii de afaceri cu furnizorii din sectorul turistic de top al Atenei si al restul Greciei.
Al doilea ca marime din Grecia
Orasul Salonic este al doilea ca marime din Grecia si cel mai important centru economic si cultural al regiunii. Fondat in langa mare, in apropierea Golfului Thermaikos, orasul este cunoscut astazi ca o metropola moderna, cosmopolita, ce atrage anual mii de turisti din diferite colturi ale lumii. Orasul grecesc este unul dintre putinele locuri din grecia care imbina cu un asemenea farmec obiectivele turistice si siturile istorice cu si ritmul alert al vietii moderne.
Fiind la malul marii, el este o atractie si pentru iubitorii de plaja, mai ales ca este inconjurat de numeroase statiuni turistice, dotate cu facilitati moderne si frumuseti naturale, tipic grecesti. Este orasul Greciei in care poti imbina pasiunea pentru istorie si arhitectura, cu placerea drumetiilor, a vizitelor monumentelor celebre, a shoppingului si cu placerea relaxarii la malul marii.
Sectorul turistic de top
Travel Trade Atena este evenimentul comercial anual de semnatura a orasului Atena, care gazduieste cumparatori internationali axati pe turismul orasului si al intregii tari. Organizat de Biroul de Conventii si Turism al orasului, in colaborare cu Asociatia Europeana a operatorilor de turism (ETOA), Travel Trade Atena 2015 este unul dintre cele mai importante evenimente anuale ale Greciei, care ilustreaza evolutia turismului in cadrul orasului. Pentru cumparatori, aceasta este o ocazie unica de a-si dezvolta primele relatii de afaceri cu furnizorii din sectorul turistic de top al Atenei si al restul Greciei.
Al doilea ca marime din Grecia
Orasul Salonic este al doilea ca marime din Grecia si cel mai important centru economic si cultural al regiunii. Fondat in langa mare, in apropierea Golfului Thermaikos, orasul este cunoscut astazi ca o metropola moderna, cosmopolita, ce atrage anual mii de turisti din diferite colturi ale lumii. Orasul grecesc este unul dintre putinele locuri din grecia care imbina cu un asemenea farmec obiectivele turistice si siturile istorice cu si ritmul alert al vietii moderne.
Fiind la malul marii, el este o atractie si pentru iubitorii de plaja, mai ales ca este inconjurat de numeroase statiuni turistice, dotate cu facilitati moderne si frumuseti naturale, tipic grecesti. Este orasul Greciei in care poti imbina pasiunea pentru istorie si arhitectura, cu placerea drumetiilor, a vizitelor monumentelor celebre, a shoppingului si cu placerea relaxarii la malul marii.