Spotul turistic al Elvetiei, cel mai bun din Europa
De cativa ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursa majora de inspiratie pentru turisti, mai ales cand vine vorba de alegerea viitoarei destinatii de vacanta.Tocmai de aceea, Comisia Europeana a Turismului (ETC) a lansat o competitie intre oficialii destinatiilor, pentru a-i incuraja in realizarea celor mai originale si atractive sporturi de promovare. Iar anul acesta, a avut loc si o decernare de premii (ETC Film), pentru a numi cel mai bun clip turistic european din 2014.
La prima editie a Premiilor ETC Film au fost inscrise 24 de clipuri realizate de diferiti membri ai Organizatiei Nationale de Turism din ETC, iar marele castigator a fost anuntat in cadrul unei ceremonii desfasurate intre 7 si 8 octombrie in Romania, mai exact in Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a incadrat si a 88-a Adunare Generala a Comisiei Europene a Turismului, din Brasov.
„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elvetia, drept cel mai bun film european de promovare turistica. Scurtul clip isi invita privitorii sa se alature batranilor Sebi si Pavel care cauta si arunca toate ceasurile din micul lor orasel traditional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarna fascinante, batranii isi maresc constant gramada de ceasuri aruncate, transformand in cele din urma zona intr-o statiune linistita si relaxanta, unde turistii pot pierde notiunea timpului. Un clip care a cuprins in cateva minute nu doar frumusetea destinatiei, ci si valorile ei.
Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuseste sa faca apel la publicul larg intr-un mod inteligent si ironic, simbolizand frumusetea si valorile de baza ale destinatiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett si regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarna privind promovarea turismului elvetian. Videoclipul va fi introdus anul viitor in circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii acestuia, care s-au clasat pe locurile doi si trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” si „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia si, respectiv, Irlanda.
Gina Rotaru
La prima editie a Premiilor ETC Film au fost inscrise 24 de clipuri realizate de diferiti membri ai Organizatiei Nationale de Turism din ETC, iar marele castigator a fost anuntat in cadrul unei ceremonii desfasurate intre 7 si 8 octombrie in Romania, mai exact in Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a incadrat si a 88-a Adunare Generala a Comisiei Europene a Turismului, din Brasov.
„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elvetia, drept cel mai bun film european de promovare turistica. Scurtul clip isi invita privitorii sa se alature batranilor Sebi si Pavel care cauta si arunca toate ceasurile din micul lor orasel traditional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarna fascinante, batranii isi maresc constant gramada de ceasuri aruncate, transformand in cele din urma zona intr-o statiune linistita si relaxanta, unde turistii pot pierde notiunea timpului. Un clip care a cuprins in cateva minute nu doar frumusetea destinatiei, ci si valorile ei.
Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuseste sa faca apel la publicul larg intr-un mod inteligent si ironic, simbolizand frumusetea si valorile de baza ale destinatiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett si regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarna privind promovarea turismului elvetian. Videoclipul va fi introdus anul viitor in circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii acestuia, care s-au clasat pe locurile doi si trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” si „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia si, respectiv, Irlanda.
Gina Rotaru