• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 21 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala la termenul ofertei Early Booking.
• Documente necesare calatoriei: pasaport valabil minim 6 luni de la data intorcerii in tara.
• Asigurarile storno si cele medicale
(vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului
(vezi detalii).
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa si masaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.
• Pentru Bodrum se face transfer din Milas, cu minibus, aproximativ 50 min.