×

Mega Sale!

Ultimele înscrieri pentru circuitele de Paște.

Vezi ofertele
INFORMARI PENTRU CALATORIE

Cazare Hotel Grand Mirage Resort and Thalasso 5* - Revelion in Bali, Indonezia 2021 - transport cu avionul

Tarife de la 20 euro

Aceasta oferta nu mai este valabila

Tarifele nu mai sunt valabile.

Despre hotel

Localizare: Grand Mirage Resort & Thalasso Bali este situat chiar langa apele cristaline din Tanjung Benoa. De la complex se poate ajunge cu masina in 6 minute la Centrul Comercial Bali Collection din Nusa Dua si in aproximativ 10 minute de mers cu masina la Clubul de Golf Național din Bali. Portul Benoa se afla la o calatorie de 16 minute cu masina, iar la Aeroportul Internațional Ngurah Rai se poate ajunge in 20 de minute, ambele fiind accesibile pe un drum cu taxa.
Facilitati hotel: Acces Wi-Fi disponibil gratuit in toate zonele proprietații, piscina in aer liber. Oaspeții se pot bucura de un centru de fitness, club pentru copii, facilitați de karaoke, servicii de transfer, teren de tenis, tenis de masa si biliard, toate disponibile gratuit. De asemenea, complexul are recepție cu program nonstop, serviciu de concierge, schimb valutar si birou de turism. La un cost suplimentar, complexul ofera servicii de spalatorie si curațatorie chimica, babysitting, facilitați de banchet/intalniri, precum si facilitați de gratar. Opțiunile de luat masa de la Grand Mirage includ restaurante cu bufet si a la carte, un bar si un snack bar.
Facilitati camere: Camerele amenajate frumos de la Grand Mirage Resort & Thalasso Bali au aer condiționat, TV cu ecran plat cu canale prin satelit, zona de relaxare, cutie de valori, minibar si baie privata cu dus, cada, articole de toaleta gratuite, papuci si halate de baie. De asemenea, camerele ofera balcon cu vedere la ocean sau la gradina.
Website hotel: https://www.grandmirage.com/

Orar de zbor

• Bucuresti (OTP) 12:20 - Bali (DPS) 17:30
• Bali (DPS) 09:35 - Bucuresti (OTP) 20:30
Compania aeriana: Emirates/cod share Fly Dubai

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: 30% din valoarea pachetului se va achita in momentul rezervarii; diferenta de 70% din valoarea pachetului se va achita cu 31 zile inainte de data de plecare;
• Documente necesare calatoriei: Pasaport valabil minim inca 6 luni de la data intoarcerii in tara. Nu este necesara viza turistica.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Rezerva acum!