INFORMARI PENTRU CALATORIE

Cazare Hotel Ada Beach 3* - Vacanta 7 nopti in Girne, Cipru 2020 - transport cu avionul

Tarife de la 392 Euro

Aceasta oferta nu mai este valabila

Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur
Date de plecareLoc in camera Dubla Standard
Tarif standard
10.06.2020 392
17.06.2020 408
24.06.2020 408
01.07.2020 426
08.07.2020 396
15.07.2020 404
22.07.2020 484
29.07.2020 429
05.08.2020 429
12.08.2020 445
19.08.2020 445
26.08.2020 519
02.09.2020 434
09.09.2020 440
16.09.2020 432
23.09.2020 420

*Pentru alte tipuri de camere, va rugam sa ne contactati.

Servicii incluse

• Bilet avion cursa charter (zbor direct) Bucuresti – Larnaca si retur, Zbor Tarom
• 1 bagaj de cală de maximum 20 kg si 1 bagaj de mĆ¢nă de maximum 8 kg/persoană
• Transfer aeroport - hotel - aeroport;
• 7 nopti cazare hotel 2*/ 3*/ 4*/5* ;
• Tipul de masa specificat la hotelul ales;
• Asistenta turistica in limba romana.

Nu sunt incluse

• Taxele de aeroport: 100 Euro / persoana;
• Asigurarea medicala si asigurare storno;
• Excursii optionale.
• Alte servicii decat cele indicate

Despre hotel

Localizare: este situat in regiunea Kyrenia, zona Karaoglanoglu, din Ciprul de Nord
Facilitati hotel: Spa, baie turceasca, sauna- sala de fitness- posibilitatea de a practica sporturi acvatice, banana, jet ski, scuba diving (extra)- terasa, piscina, restaurant, bar.
Facilitati camere: satelit Tv, telefon, minibar (extra), aer conditionat, parchet laminat, uscator de par, balcon, 24h room service
Plaja: ingusta cu nisip si ponton
Website hotel: http://www.adabeachhotel.com/

Orar de zbor

• Bucuresti (OTP) 10:20 - Larnca (LCA) 12:35
• Larnca (LCA) 13:20 - Bucuresti (OTP) 15:40
Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 24 de ore inainte de plecare.
Compania Tarom

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% cu minim 60 zile inaintea plecarii si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de data de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% la data termenului de Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de data de plecare.
• Documente necesare calatoriei: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate pe durata calatoriei.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Rezerva acum!