Cazare Hotel Vincci Marillia 4* - Vacanta 7 nopti in Hammamet, Tunisia 2020 - transport cu avionul

Tarife de la 561 Euro

5.00 / 5 din 3 voturi | Acorda o nota
Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur
Date de plecareLoc in camera Dubla
22.05.2020 561
29.05.2020 596
05.06.2020 623
12.06.2020 623
19.06.2020 623
26.06.2020 636
03.07.2020 671
10.07.2020 685
17.07.2020 719
24.07.2020 719
31.07.2020 719
07.08.2020 719
14.08.2020 719
21.08.2020 719
28.08.2020 678
04.09.2020 623
11.09.2020 623
18.09.2020 623
25.09.2020 561
02.10.2020 561
09.10.2020 561

*Pentru alte tipuri de camere si alte tipuri de masa,  va rugam sa ne contactati.

Servicii incluse

• Transport cu avionul cursa charter (zbor direct) Bucuresti – Hammamet si retur;
• Transfer aeroport-hotel- aeroport;
• 7 nopti cazare hotel 3*/4*/ 5*;
• Masa conform oferta;
• Asistenta turistica.

Nu sunt incluse

• Taxele de aeroport: 95 Euro/persoana (obligatorii, se achita la agentie);
• Taxa hoteliera (se achita de catre turisti la fata locului 3-4 dinari/persoana/noapte in functie de hotelul ales);
• Asigurari storno si asigurari medicale (vezi detalii);
• Taxele de intrare la obiectivele turistice;
• Excursii optionale;
• Alte servicii decat cele mentionate la servicii incluse.

Despre hotel

Descriere: Hotelul din statiunea Yasmine Hammamet, faimoasa pentru plantatiile de iasomie, a fost complet renovat in 2012/2013 si are 352 camere dispuse in 3 cladiri. Este un loc de vacanta extrem de apreciat, in special de catre cupluri.
Localizare: Hotelul este localizat in statiunea Yasmine Hammamet, la 8 km de orasul antic Hammamet, la 500 m de zona cu magazine, la 45 km de aeroportul Enfidha si la 60 km de capitala Tunis.
Plaja: Hotelul este situat pe o plaja lata, nisipoasa, dotata cu umbrele si sezlonguri gratuite si prosoape disponibile contra unei garantii.
Dotari camere: Hotelul are camerele dotate cu aer conditionat, TV satelit, telefon, seif, minibar, balcon / terasa cu vedere la mare, wi-fi, baie, uscator de par.
Facilitati: Hotelul dispune 2 restaurante cu mese tip bufet, preparate din bucataria internationala, snack bar langa piscina, lobby bar (deschis intre orele 8.00-24.00), schimb valutar, magazin de suveniruri, centru de conferinte, internet wireless gratuit la receptie, 1 piscina interioara si 2 piscine exterioare de dimensiuni olimpice, centru SPA, teren de tenis, tenis de masa, loc de joaca pentru copii, miniclub.
Prezentele descrieri ale unitatilor de cazare au caracter informativ si NU constituie obiect al contractului de servicii turistice; anumite aspecte pot sa difere in momentul sosirii la unitatea de cazare.
Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, aer conditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa si masaj etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Hotelierul poate solicita un depozit cash sau garantat cu carte de credit, rambursabil la plecarea din hotel.
Unitatile de cazare isi rezerva dreptul de a aduce modificari ale unitatii si serviciilor oferite, fara notificare prealabila.
Website hotel: https://www.vinccihoteles.com/eng/Hotels/Tunisia/Hammamet/Vincci-Marillia

Orar de zbor

Compania Air Bucharest
• Bucuresti 06:45 - Hammamet 07:30
• Hammamet 21:15 - Bucuresti 01:45 (+1)
Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% cu minim 60 zile inaintea plecarii si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de data de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% la data termenului de Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de data de plecare.
• Documente necesare calatoriei: pasaport valabil minim 6 luni de la data intorcerii in tara.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Galerie foto

Rezerva acum!