×

Mega Sale!

Ultimele înscrieri pentru circuitele de Paște.

Vezi ofertele
INFORMARI PENTRU CALATORIE

Cazare Hotel Mitsis Grand 5* - Vacanta 7 nopti in Rhodos, Grecia 2020 - transport cu avionul

Tarife de la 20 euro

Aceasta oferta nu mai este valabila

Galerie foto

Tarifele nu mai sunt valabile.

Despre hotel

Localizare: in orasul Rodos, la 10 m distanta de plaja cu nisip si pietricele, la 500 m distanta de centrul orasului,2 km de port,  la 15 km de aeroport. Statie de autobuz in fata hotelului.
Dotari camere: camerele standard  ofera urmatoarele facilitati: aparat de aer conditionat, balcon, baie cu cada, uscator de par, internet wi-fi gratuit, frigider, mini-bar reumplut la fiecare 2 zile, seif gratuit, TV satelit, telefon, facilitati pt prepararat cafea/ceai.
Facilitati hotel:  Hotel Mitsis Grand a fost deschis in 1963 si renovat in anul 2000. Hotelul are 402 camere situate in 3 cladiri interconectate. Hotelul Mitsis Grandofera 4 restaurante, 2 baruri, 2 piscine in aer liber, din care una cu apa de mare, piscina pentru copii, sezlonguri si umbrele la piscina gratuit, servicii de curatatorie (cu plata), camera de bagaje, schimb valutar, internet (cu plata), sala de conferinte, inchiriere de masini, parcare, minimarket, boutique.
Website hotel: https://www.mitsishotels.com/hotels/grand-hotel

Orar de zbor

OTOPENI 17:40 – RHODOS 19:25(zbor direct)
RHODOS 15:00 – OTOPENI 16:55(zbor direct)
Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 24 de ore inainte de plecare.

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 21 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% pana la termenul ofertei Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de date de calatorie.
• Documente necesare calatoriei: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate pe durata calatoriei.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Rezerva acum!