Cazare Hotel Armonia Holiday Village 5* - Vacanta 7 nopti in Bodrum, Turcia - transport cu avionul

Tarife de la 469 Euro

   4.75 / 5 din 4 voturi | Acorda o nota
Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur
Data plecariiLoc in camera dubla standard
Tarif specialTarif standard
05.06.2020 469 579
12.06.2020 489 599
19.06.2020 589 699
26.06.2020 609 719
03.07.2020 639 749
10.07.2020 649 759
17.07.2020 679 789
24.07.2020 699 809
31.07.2020 669 779
07.08.2020 719 829
14.08.2020 709 819
21.08.2020 639 749
28.08.2020 589 699
04.09.2020 539 649
11.09.2020 489 599

*Pentru alte tipuri de camere, va rugam sa ne contactati.

Servicii incluse

• transport cu avionul cursa charter (zbor direct) Bucuresti - Bodrum si retur, compania Corendon Airlines;
• 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
• transfer aeroport-hotel-aeroport;
• asistenta turistica.

Nu sunt incluse

• taxele de aeroport: 95 EUR/ persoana (obligatorii);
• excursiile optionale;

Despre hotel

Localizare: Adresa: Kemer Mevkii Akyarlar Turgutreis , 48400 Akyarlar, Turcia. Pozitionare GPS: 36.965281 N – 27.269772 E
Complexul este situat pe malul marii, in zona Akyarlar, din peninsula Bodrum, la 25 de kilometri de centrul statiunii cu acelasi nume si la doar cinci kilometri de localitatea turistica Turgutreis. Aeroportul Milas-Bodrum este la 47 de kilometri. Din Akyarlar se vede insula greceasca Kos. Statiunea, cocheta si linistita, cunoscuta in antichitate sub numele de Arhialla, are restaurante si cafenele, un mic port de unde se pot face excursii de-a lungul coastei. Buna retea rutiera a microbuzelor, numite aici dolmus, permite turistilor sa ajunga usor in oricare dintre frumoasele asezari ale peninsulei, cum ar fi Gümbet, Bitez, Turgutreis, Gumosluk, Yalikavak, Gundogan, Golturkbuku sau Torba, insirate de-a lungul tarmurilor Marii Egee.
Facilitati hotel: resortul, cu 381 de camere, are receptie deschisa non-stop, camera de bagaje, schimb valutar, fax/copiator (cost suplimentar), serviciu de transfer (cost suplimentar), aer conditionat, magazine, lift, camere de familie, frizerie/salon de frumusete, cabinet medical, calcatorie, curatatorie chimica si spalatorie (toate cu cost suplimentar). Hotelul mai are gradina, terasa, restaurant principal si doua A’ la Carte, baruri, terasa la soare, doua piscine exterioare si tobogane cu apa, sezlonguri si umbrele, baie turceasca/baie de aburi, masaj (cost suplimentar), SPA si centru de wellness (cost suplimentar), sala de fitness, sauna. Hotelul are plaja proprie, catalogata Blue Flag, cu nisip, un ponton, sezloguri si umbrele gratuite. Gazdele mai ofera divertisment de seara, program de animatie, club de noapte/DJ, facilitati de sporturi nautice (la unitatea de cazare, cost suplimentar), minigolf, dar si caiac, windsurfing (cost suplimentar), darts, karaoke, tenis de masa, teren de tenis de camp (cost suplimentar), biliard (cost suplimentar), teren de joaca pentru copii si camera de jocuri. Internetul Wi-Fi este disponibil gratuit in tot hotelul. Animalele de companie nu sunt acceptate. Resortul are propria parcare, pe care o pune gratuit la dispozitia clientilor. Personalul vorbeste engleza standard, rusa si turca.
Facilitati camere: camerele au balcon mobilat, aer conditionat, pardoseala de gresie/marmura, televizor, telefon, seif, minibar, baie cu dus, uscator de par, papuci de casa, serviciu de trezire. Toate camerele au acces gratuit la internet Wi-Fi.
Website hotel: https://armonia.holiday/

Orar de zbor

• Bucuresti-Otopeni 11:00 – Bodrum (Milas) 13:00
• Bodrum (Milas) 08:00 - Bucuresti-Otopeni 10:00
Nota: orarul de zbor poate suferi modificari!

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Ofertaspeciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 30 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% pana la termenul ofertei Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de date de calatorie.
• Documente necesare calatoriei: pasaport valabil minim 6 luni de la data intorcerii in tara.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Rezerva acum!