Cazare Hotel Mandarin Resort 5* - Vacanta 7 nopti in Bodrum, Turcia - transport cu avionul

Tarife de la 369 Euro

   4.2 / 5 din 5 voturi | Acorda o nota
Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur
Data plecariiLoc in camera dubla standard
Tarif specialTarif standard
05.06.2020 369 479
12.06.2020 399 509
19.06.2020 449 559
26.06.2020 449 549
03.07.2020 449 529
10.07.2020 529 639
17.07.2020 529 639
24.07.2020 539 649
31.07.2020 539 649
07.08.2020 549 659
14.08.2020 549 659
21.08.2020 519 629
28.08.2020 459 569
04.09.2020 459 569
11.09.2020 459 569

*Pentru alte tipuri de camere, va rugam sa ne contactati.

Servicii incluse

• transport cu avionul cursa charter (zbor direct) Bucuresti - Bodrum si retur, compania Corendon Airlines;
• 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
• transfer aeroport-hotel-aeroport;
• asistenta turistica.

Nu sunt incluse

• taxele de aeroport: 95 EUR/ persoana (obligatorii);
• excursiile optionale;

Despre hotel

Localizare: Adresa: Kumbahce Mah. Dr. Mumtaz Ataman Cad. No:27 Bodrum Mugla, 48400 Bodrum, Turcia. Pozitionare GPS: 37.0346 N , 27.4396 E
Hotelul este situat in centrul statiunii Bodrum, de la Marea Egee, foarte aproape de plaja. Aeroportul Milas-Bodrum este la o distanta de 31 de kilometri. In Bodrum, cu cladirile sale albe, in stil mediteranean, poti vizita ruinele mausoleului lui Halicarnas, cunoscut drept una dintre cele sapte minuni ale lumii antice, castelul Sf. Petru, construit de cavalerii ioaniti din Rodos si care adaposteste Muzeul de Arheologie sau amfiteatrul roman. Pe dealul dintre Bodrum si Gumbet vegheaza morile din piatra si lemn construite in secolul XVIII. Locul ofera o panorama spectaculoasa asupra golfului. Pe stradutele din centrul vechi exista o multime de magazine cu oferte bogate. Agentiile locale pun la dispozitie croaziere in golfurile din apropiere sau in insula greceasca Kos-patria lui Hipocrate, parintele medicinei.
Facilitati hotel: resortul, cu 141 de camere, are receptie deschisa non-stop, camera de bagaje, seif, serviciu de vanzare bilete la atractii sau spectacole (cost suplimentar), birou de turism, schimb valutar, check-in/check-out express, fax/copiator (cost suplimentar), serviciu de transfer (cost suplimentar), inchirieri auto, lift, minimarket, lounge/camera comuna cu televizor, camere de familie, frizerie/salon de frumusete, camere pentru nefumatori, ziare, room-service, calcatorie, curatatorie chimica si spalatorie (toate cu cost suplimentar). Hotelul are gradina, terasa, restaurant principal, restaurant A’ la Carte, bar, snack bar, doua piscine exterioare, tobogan acvatic, sezlonguri si umbrele de plaja, prosoape de plaja/piscina, baie turceasca/baie de aburi, masaj (cost suplimentar), SPA si centru de wellness (cost suplimentar), sala de fitness si sauna.  Gazdele mai pun la dispozitie un club pentru copii, inchirieri de biciclete (cost suplimentar), darts, tenis de masa si teren de joaca pentru copii. Internetul Wi-Fi este disponibil gratuit in zonele publice. Animalele de companie nu sunt acceptate. Hotelul are o parcare privata, gratuita si care nu necesita rezervare prealabila.
Facilitati camere: camerele au terasa sau balcon, aer conditionat, incalzire, pardoseala de gresie/marmura, de lemn sau parchet, garderoba sau dulap, suport de umerase, birou, televizor, telefon, minibar, fierbator electric, baie cu dus, uscator de par, uscator de rufe, papuci de casa, serviciu de trezire/ceas desteptator, capace de siguranta pentru prize. In plus, camerele family au zona separata de relaxare si doua canapele extensibile.

Website hotel: http://mandarin-resort-bodrum.hotel-ds.com

Orar de zbor

• Bucuresti-Otopeni 11:00 – Bodrum (Milas) 13:00
• Bodrum (Milas) 08:00 - Bucuresti-Otopeni 10:00
Nota: orarul de zbor poate suferi modificari!

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Ofertaspeciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 30 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% pana la termenul ofertei Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de date de calatorie.
• Documente necesare calatoriei: pasaport valabil minim 6 luni de la data intorcerii in tara.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Rezerva acum!