EVOLUTIE COVID-19 LIVE
FLEXIBILITATE SI SIGURANTA
Ai toate motivele sa rezervi relaxat
Parteneriate cu clinici acreditate, pentru testare RT-PCR COVID-19

Cazare Hotel Sulina 4* - Vacanta in Mamaia, Romania 2021 - transport individual

Tarife de la 1234 Lei

Tarifele sunt exprimate in Lei/persoana/sejur
Sejur 5 noptiLoc in camera dubla standard 3*Loc in camera dubla superior 4*
01.06.2021 1489 1715
06.06.2021 1489 1715
11.06.2021 1489 1715
16.06.2021 1748 2014
21.06.2021 1928 2219
26.06.2021 1954 2251
01.07.2021 3301 3601
06.07.2021 2716 3022
11.07.2021 2729 3038
16.07.2021 3538 3844
21.07.2021 3538 3844
26.07.2021 3544 3849
31.07.2021 3567 3875
05.08.2021 3567 3875
10.08.2021 3567 3875
15.08.2021 3567 3875
20.08.2021 3222 3501
25.08.2021 2992 3251
30.08.2021 2448 2456
04.09.2021 2085 2381
09.09.2021 1773 2035
14.09.2021 1304 1515
19.09.2021 1304 1515
24.09.2021 1234 1460

*Pentru alte perioade/tipuri de camere/tipuri de masa va rugam sa ne contactati direct.

Despre hotel

Localizare: Hotel Sulina a fost renovat in anul 2016 si este situat la 50 m de plaja, in centrul statiunii, aproape de hotel Flora, parcul de distractii Aqua Magic, Satul de vacanta, Telegondola si Teatru de Vara.
Facilitati hotel: Hotelul pune la dispozitia turistilor: restaurant a la carte, terasa, bar, sala de evenimente si conferinte, terasa, parcare gratuita (in limita locurilor disponibile), sala de conferinta. Animalele de companie nu sunt acceptate.
Plaja: Larga, nisipoasa, cu intrare lina in mare.
Facilitati camere: Hotelul are72 camere duble superior 4* si 74 camere duble standard 3*; 10 apartamente 4*. Camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV, minibar, seif, baie cu duș, balcon - (mobilier de balcon), internet - wireless, uscator de par, halat de baie, telefon in camera si in baie. Apartamentul are doua balcoane. Toate spatiile de cazare au vedere laterala la mare.

Masuri de siguranta implementate de hotel Sulina 4*, Mamaia!

• Marcarea locurilor de asteptare la receptie, in restaurante, la lifturi sau in orice alt loc unde s-ar putea face aglomeratie: marcarea si delimitarea zonei de “distanta sociala recomandata”. Astfel, turistii vor sti exact unde ar trebui sa astepte pentru a fi in siguranta.
• Instalarea de covorase dezinfectante, dispozitive cu gel dezinfectant, dozatoare care dezinfecteaza manerele de la usile de acces principale si folie antimicrobiana, instalarea de dispensere touchless cu dezinfectant in receptie, restaurante, bai comunte din incinta hotelului.
• Impartirea pe serii la mic dejun (eventual pranz si cina). Vom stabili anumite intervale orare in care se poate lua masa, cu limitarea numarului de persoane ce pot opta pentru un anumit interval.
• Suntem pregatiti pentru orice modalitate de servire a mesei (room service, catering, bufet cu servire de catre angajatii nostri a preparatelor ce nu pot fi ambalate individual, servirea meselor in intervale orare programate) pe care o vor impune Normele de functionare.
• Maximizarea spatiului din exterior, a terasei. Dispunem de o terasa de 120 locuri si doua restaurante: de 80 respectiv 150 locuri care vor fi reduse la jumatate pentru implemetarea masurilor de distantare.
• Igienizarea locului de joaca pentru copii de mai multe ori pe zi
• Adaptarea procedurilor de curatenie in camere si spatii deschise. A se dezinfecta toate punctele de contact, cum ar fi butoane, robineti, balustrade, clante, telefoanele din camere, manere. Vom folosi nebulizator cu substanta dezinfectanta.
• Se va intensifica curatarea camerelor pentru oaspeti utilizand si aici dezinfectanti profesionali Ecolab (atasam prezentare detaliata).
• Masuri de igiena in lifturi: diminuarea numarului de persoane ce pot fi in acelasi timp in lift, dezinfectarea de mai multe ori pe zi a acestuia etc.
• Echipamente de protectie pentru intreg personalul: manusi, masti, eventual si combinezoane sau viziere in functie de gradul de risc/expunere.
• Eliminarea revistelor, pliantelor, hartilor si a oricaror alte materiale printate ce ar putea contribui la raspandirea virusului.
• Montarea unor panouri de protectie din plexiglas la receptie, intre client si receptioner, ca la vanzatorii de la supermarket.
• Simplificarea procedurii de check in (posibilitatea implementarii unui check in online, de exemplu).
• Se organizeaza sesiuni de training specializat pentru personal, referitoare si la igiena, pentru ca acesta sa invete sa isi asume noile proceduri care fac referire la protectia lui si a tuturor oaspetilor.
• Elaborarea unei strategii pentru eventualitatea in care un turist va face febra si va avea simptome similare COVID.

Galerie foto

Rezerva acum!