FLEXIBILITATE SI SIGURANTA COVID-19

Cazare Hotel Sulina 4* - Vacanta in Mamaia, Romania 2021 - transport individual

Tarife de la 527 Lei

Tarifele sunt exprimate in Lei/persoana/sejur
Sejur 5 noptiTarif standard
Loc in camera dubla standard 3*
Tarif special
Loc in camera dubla standard 3*
Tarif standard
Loc in camera dubla superior 4*
Tarif special
Loc in camera dubla superior 4*
01.06.2021 795 636 916 732
06.06.2021 795 636 916 732
11.06.2021 795 636 916 732
16.06.2021 944 755 1088 870
21.06.2021 1051 841 1209 968
26.06.2021 1079 864 1244 995
01.07.2021 1482 1186 1651 1320
06.07.2021 1727 1381 1892 1514
11.07.2021 1564 1252 1731 1385
16.07.2021 1891 1512 2053 1643
21.07.2021 1891 1512 2053 1643
26.07.2021 1891 1512 2053 1643
31.07.2021 1891 1512 2053 1643
05.08.2021 1891 1512 2053 1643
10.08.2021 1891 1512 2053 1643
15.08.2021 1891 1512 2053 1643
20.08.2021 1708 1366 1854 1484
25.08.2021 1586 1269 1722 1378
30.08.2021 1325 1060 1478 1183
04.09.2021 1152 921 1316 1053
09.09.2021 969 776 1113 890
14.09.2021 696 557 808 647
19.09.2021 696 557 808 647
24.09.2021 658 527 779 623
*Pentru alte perioade/tipuri de camere/tipuri de masa va rugam sa ne contactati direct.

Despre hotel

Localizare: Hotel Sulina a fost renovat in anul 2016 si este situat la 50 m de plaja, in centrul statiunii, aproape de hotel Flora, parcul de distractii Aqua Magic, Satul de vacanta, Telegondola si Teatru de Vara.
Facilitati hotel: Hotelul pune la dispozitia turistilor: restaurant a la carte, terasa, bar, sala de evenimente si conferinte, terasa, parcare gratuita (in limita locurilor disponibile), sala de conferinta. Animalele de companie nu sunt acceptate.
Plaja: Larga, nisipoasa, cu intrare lina in mare.
Facilitati camere: Hotelul are72 camere duble superior 4* si 74 camere duble standard 3*; 10 apartamente 4*. Camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV, minibar, seif, baie cu duș, balcon - (mobilier de balcon), internet - wireless, uscator de par, halat de baie, telefon in camera si in baie. Apartamentul are doua balcoane. Toate spatiile de cazare au vedere laterala la mare.

Masuri de siguranta implementate de hotel Sulina 4*, Mamaia!

• Marcarea locurilor de asteptare la receptie, in restaurante, la lifturi sau in orice alt loc unde s-ar putea face aglomeratie: marcarea si delimitarea zonei de “distanta sociala recomandata”. Astfel, turistii vor sti exact unde ar trebui sa astepte pentru a fi in siguranta.
• Instalarea de covorase dezinfectante, dispozitive cu gel dezinfectant, dozatoare care dezinfecteaza manerele de la usile de acces principale si folie antimicrobiana, instalarea de dispensere touchless cu dezinfectant in receptie, restaurante, bai comunte din incinta hotelului.
• Impartirea pe serii la mic dejun (eventual pranz si cina). Vom stabili anumite intervale orare in care se poate lua masa, cu limitarea numarului de persoane ce pot opta pentru un anumit interval.
• Suntem pregatiti pentru orice modalitate de servire a mesei (room service, catering, bufet cu servire de catre angajatii nostri a preparatelor ce nu pot fi ambalate individual, servirea meselor in intervale orare programate) pe care o vor impune Normele de functionare.
• Maximizarea spatiului din exterior, a terasei. Dispunem de o terasa de 120 locuri si doua restaurante: de 80 respectiv 150 locuri care vor fi reduse la jumatate pentru implemetarea masurilor de distantare.
• Igienizarea locului de joaca pentru copii de mai multe ori pe zi
• Adaptarea procedurilor de curatenie in camere si spatii deschise. A se dezinfecta toate punctele de contact, cum ar fi butoane, robineti, balustrade, clante, telefoanele din camere, manere. Vom folosi nebulizator cu substanta dezinfectanta.
• Se va intensifica curatarea camerelor pentru oaspeti utilizand si aici dezinfectanti profesionali Ecolab (atasam prezentare detaliata).
• Masuri de igiena in lifturi: diminuarea numarului de persoane ce pot fi in acelasi timp in lift, dezinfectarea de mai multe ori pe zi a acestuia etc.
• Echipamente de protectie pentru intreg personalul: manusi, masti, eventual si combinezoane sau viziere in functie de gradul de risc/expunere.
• Eliminarea revistelor, pliantelor, hartilor si a oricaror alte materiale printate ce ar putea contribui la raspandirea virusului.
• Montarea unor panouri de protectie din plexiglas la receptie, intre client si receptioner, ca la vanzatorii de la supermarket.
• Simplificarea procedurii de check in (posibilitatea implementarii unui check in online, de exemplu).
• Se organizeaza sesiuni de training specializat pentru personal, referitoare si la igiena, pentru ca acesta sa invete sa isi asume noile proceduri care fac referire la protectia lui si a tuturor oaspetilor.
• Elaborarea unei strategii pentru eventualitatea in care un turist va face febra si va avea simptome similare COVID.

Galerie foto

Rezerva acum!