Cazare Hotel Elitsa 3* - Vacanta in Albena, Bulgaria 2020 - transport individual

Tarife de la 25 Euro

Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/noapte
CAMERA STANDARD
VEDERE LA MARE
15.05-07.06
14.09-30.09
08.06-21.06
07.09-13.09
22.06-01.07
25.08-06.09
02.07-24.08
Loc in camera dubla 25 35 47 55
Pat suplimentar 20 28 38 44
Primul copil 2-12 ani Gratuit Gratuit Gratuit Gratuit
Al doilea copil 2-12 ani 8 11 14 17
Camera single 33 46 62 71

Nu sunt incluse

• Taxa de statiune 3 euro/adult/zi si 2 euro/copil/zi (este obligatorie si se achita la sediul agentiei);
• Taxa de statiune 3,5 euro/adult/zi si 2 euro/copil/zi pentru hotelurile Paradise Blue 5* si Flamingo Grand 5*(este obligatorie si se achita la sediul agentiei).

Despre hotel

Localizare: hotelul este situat pe plaja, langa rezervatia naturala Baltata.
Facilitati hotel: restaurant principal, lobby bar, snack bar, pool bar, internet cafe, piscina exterioara, masaj, inchiriere seif la receptie, servicii de spalatorie si calcatorie, rent-a-car, schimb valutar, sporturi acvatice, volei pe plaja, tenis de cort, mini golf, calarie, scufundari, fotbal, baschet, tenis de masa, fitness, biliard, inchirieri biciclete, plimbari cu trasura, Luna Park, teren de joaca si piscina pentru copii.
Dotari camera: aer conditionat, TV, telefon, acces la internet, baie proprie, balcon.

Website hotel: http://www.albena.bg/ro/hotels/hotel-elitsa-albena-bulgaria.html

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/NOAPTE.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 21 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala la termenul ofertei Early Booking.
• Documente necesare calatoriei: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate pe durata calatoriei.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa si masaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.


PROCEDURA DE APLICARE A UNUI PLAN PENTRU ACTIVITATILE DE DEZINFECTIE PE TERITORIUL STATIUNII ALBENA IN CONDITIILE PANDEMIEI DE COVID-19

 

Procedura descrie actiunile care trebuie intreprinse pentru implementarea planului de dezinfectare pentru a preveni raspandirea COVID-19.

 

Activitati de dezinfectare in punctele critice de pe teritoriul statiunii Albena, determinate pe baza fluxului uman si a suprafetelor cel mai frecvent atinse de oameni
• Vehiculele care sosesc pe teritoriul statiunii Albena inainte de trecerea barierei de intrare vor fi dezinfectate - pneuri si sasiu - de catre angajatii statiunii Albena. Dezinfectarea se va face cu pulverizatoare si o solutie de dezinfectare preparata in conformitate cu normele in vigoare.
• Tuturor turistilor care vor intra in statiune li se va lua temperatura corpului. La identificarea unui pasager, care ajunge cu autocarul, cu o temperatura ridicata peste 37 ° C, persoana delegata cu masurarea temperaturii trebuie sa semnalizeze numarul de telefon 121 si sa urmeze instructiunile autoritatilor de sanatate. Autocarul trebuie sa astepte decizia autoritatilor medicale pentru aceste persoane. Cand persoana identificata cu temperatura ridicata ajunge cu masina, ofiterul de control ii recomanda sa se intoarca, sa informeze autoritatile medicale din tara de origine si sa respecte procedurile stabilite.
• Angajatii care dezinfecteaza vehiculele si masoara temperatura persoanelor care intra in statiunea Albena folosesc echipament de protectie, cum ar fi masti si manusi.
• Muncitorii de la punctul de control din statiunea Albena lucreaza cu masti si manusi de protectie si au instalatie de igienizare pentru maini. In fiecare zi dupa terminarea serviciului, acestia dezinfecteaza suprafetele de la locul lor de munca folosind un dezinfectant de suprafata si consumabile pentru curatarea umeda - prosoape din microfibra, mop si galeata.

 

Hoteluri si reguli pentru dezinfectarea acestora
• La intrarea in hotel, turistilor le este masurata temperatura si sunt invitati sa-si dezinfecteze mainile cu un dezinfectant aflat la intrarea in hotel. Daca in timpul acestei verificari a temperaturii corpului se dovedeste ca exista o persoana cu o temperatura peste 37 ° C, se repeta procedura cu semnalizarea MC „Medica-Albena” si se asteapta ca persoana sa fie luata cu o ambulanta de la centrul medical.
• La receptia hotelului, oamenii sunt directionati astfel incat sa nu se aglomereze. Acestia isi asteapta inregistrarea in holul hotelului si se inregistreaza pe rand. Personalul de la receptie lucreaza cu masca si manusi. De asemenea un recipient cu dezinfectant se afla in zona receptiei. Dupa fiecare plasare a grupului, suprafetele de lucru ale receptiei sunt dezinfectate.
• Toaletele publice ale hotelului dispun in permanenta de hartie igienica, sapun lichid, dezinfectant in dozatoare igienice, apa calda si prosoape de hartie. Personalul de serviciu sterge, dezinfecteaza si se asigura tot timpul ca sunt produse de igiena. Acestia lucreaza cu haine de lucru si protectie pentru fata si maini.
• Pardoselile din zonele comune sunt dezinfectate de trei ori pe zi sau dupa fiecare grup de oaspeti cazati la hotel. Ascensoarele, inclusiv butoanele din exterior si interior, sunt dezinfectate de trei ori pe zi. In acelasi ritm, se dezinfecteaza blatul barului din hol, blaturile mesei si manerele scaunelor barului din hol si manerele vitrinelor frigorifice din holul hotelului.
• Camerele hotelului respecta „Procedura de curatare a camerei hotelului, pas cu pas” 2020, cu accent pe dezinfectare - dezinfectant pentru podelele din camera, dezinfectant pentru suprafetele de mobilier si toate elementele atinse frecvent, manere, intrerupatoare si butoane. Lenjeria si prosoapele murdare trebuie duse in cosul din carutul cameristei, fara a le lasa pe podea. Carucioarele sunt dezinfectante dupa incheierea fiecarui program de lucru. Pungile de gunoi de unica folosinta de la toaleta si camera trebuie legate si transportate cu atentie la locul de depunere a deseurilor din cadrul hotelului. Cameristele lucreaza cu haine de protectie, manusi si masti.

 

Restaurante si reguli de dezinfectare
• La intrarea in restaurant, turistii trebuie sa-si dezinfecteze mainile cu un dezinfectant aflat la intrarea in restaurant.
• Bucatarii care servesc pe linia de tip bufet cald sau rece lucreaza cu haine de protectie si manusi si pastreaza distanta fata de turisti.
• Sala restaurantului este dezinfectata dupa fiecare masa. Suprafetele bufetului si alte ustensile pentru servirea mancarii si bauturii sunt dezinfectate, precum si blatul de lucru al barului restaurantului. Dezinfectarea in aceeasi ordine se face pe toate automatele, cu accent pe butoanele acestora.
• Personalul bucatariei de la restaurant poarta haine de protectie, masca si manusi. Camera in care personalul se pregateste pentru a intra in bucatarie, este dotata cu bai si toalete echipate cu chiuvete igienice cu apa calda si rece, sapun, prosoape de hartie, dezinfectant, cosuri de gunoi cu capac. Deseurile de unica folosinta sunt aruncate in cosurile de gunoi, nu in cosurile din bucatarie. Dezinfectarea unitatii de bucatarie se efectueaza dupa fiecare masa.
• Personalul de serviciu efectueaza dezinfectarea de doua ori pe zi si la sfarsitul zilei de lucru, pe scari, coridoare si podele.
• Caile rutiere sunt spalate si dezinfectate zilnic de o masina cu rezervor in fiecare dimineata devreme. Dupa colectarea gunoiului si a deseurilor de pe plaja, cosurile sunt dezinfectate de doua ori pe saptamana prin pulverizare cu un dezinfectant. Angajatii din sector lucreaza cu imbracaminte de protectie, masti si manusi de protectie.

Galerie foto

Rezerva acum!