Cazare Hotel Pilio Holiday Club 4* - Vacanta 6 nopti in Pelion, Grecia 2020 - transport cu autocarul

Tarife de la 20 euro

Tarifele nu mai sunt valabile.

Despre hotel

Localizare: Construit in stil traditional, fiind inconjurat de vegetatia luxurianta de pe muntele Pilio. Se afla la 1,5 km de plaja Mylopotamos, oferind vedere la munti si la Marea Egee.
Personalul poate oferi informatii despre atractiile din apropiere, cum ar fi satul traditional Tsagarada si statiunea de schi Hania. Plaja pitoreasca Ntamouchari se afla la 8 km.
Facilitati hotel: Hotelul pune la dispozitie o piscina si un restaurant traditional. Micul dejun este oferit in sala de mese cu vedere la padure. Restaurantul serveste bauturi spirtoase locale și preparate regionale, la pranz si cina. Oaspetii pot comanda bauturi si cafea de la bar, pe care le pot savura langa piscina. Lounge-ul are TV prin satelit si un semineu. Oaspetii mai tineri se pot distra pe terenul de joaca din gradina. Accesul WiFi este gratuit in zona de receptie și la piscina. Este posibila parcarea privata gratuit la proprietate.
Facilitati camere:Toate camerele au aer conditionat si balcon, avand un decor care reflecta traditia locala. Dotarile standard includ TV și minibar. Unele tipuri de camera ofera pat cu baldachin si vedere la plaja Mylopotamos.
Website hotel: https://www.pilioholidayclub.gr/el

Program

ZIUA 1-2 Plecare pe traseul Bucuresti - Ruse - Sofia - Volos. Traseu de noapte. Transfer cu taxi in statiune. Cazare.
ZIUA 3-7 Plaja si programe optionale locale.
ZIUA 8 Plecare din Volos in jurul orei 14.00, transfer cu taxi pina in Volos. Continuarea drumului spre Romania. Traseu de noapte.
ZIUA 9 Sosirea in Bucuresti in jurul pranzului.
LocalitateOra de plecareOra de sosireLoc de imbarcare
Bucuresti 14:00 08:31 Calea Grivitei, nr. 193B - parcare Muzeul CFR, Vezi harta
Giurgiu 15:15 07:01 Benzinaria Rompetrol - vis a vis de Kaufland - Bulevardul Bucuresti 52, Giurgiu 080047 Vezi harta

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 21 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala la termenul ofertei Early Booking;
**Tarif special - plata integrala in momentul inscrierii, fara optiune de rambursare.
• Documente necesare calatoriei: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate pe durata calatoriei.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa si masaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Galerie foto

Rezerva acum!