INFORMARI PENTRU CALATORIE

Cazare Hotel Papillon Belvil 5* - Vacanta 7 nopti - Plecare Sambata in Antalya - Belek, Turcia 2022 - transport cu avionul

Tarife de la 20 euro

Aceasta oferta nu mai este valabila

Galerie foto

Tarifele nu mai sunt valabile.

Despre hotel

Localizare: Hotel Papillon Belvil este localizat in statiunea Belek, pe plaja, la 35 km de aeroportul orasului Antalya si la 40 km de centrul orasului.

Facilitati hotel:Un complex construit in stil traditional turcesc, insa modern, Belvil ofera: restaurant principal, restaurante a la carte, crama si berarie, baruri, sali de conferinte, aquapark cu tobogane si piscine (copii si adulti), piscina acoperita (pentru adulti si copii), baie turceasca, sauna,fitness, masaj, jacuzzi, room service 24 ore, terenuri de tenis, baschet, volei, handbal, tenis de masa, spectacole, loc de joaca pentru copii, cinematograf, discoteca, sqash, mini fotbal, amfiteatru, sporturi nautice nemotorizate, parcare. Alte activitati gratuite: programe de animatie de zi si de seara, baschet, volei, volei pe plaja, terenuri de tenis (iluminat si echipament contra cost), aerobic, fotbal, darts, boccia, tenis de masa, fitness.

Facilitati camere:Camerele hotelului sunt decorate si mobilate intr-un stil modern, aerisit, insa cu detalii specifice turcesti si sunt dotate cu aer conditionat/incalzire, telefon, satelit TV, mini bar, uscator de par, balcon, seif.Camerele hotelului au ca facilitate o selectie de ceaiuri si cafele. Accesul la internet este valabil doar in lobby (wireless).

Website hotel: http://www.papillon.com.tr/

Orar de zbor

Companie: Tarom
• Bucuresti, Otopeni 07:15 – Antalya 09:15
• Antalya 16:40 – Bucuresti, Otopeni 18:40
*Orarul poate suferi modificari pana la data calatoriei.

Informatii utile

• Tarifele sunt in EURO/PERSOANA/SEJUR.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Ofertaspeciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti.
• Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 30 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% pana la termenul ofertei Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de date de calatorie.
• Documente necesare calatoriei: pasaport valabil minim 6 luni de la data intorcerii in tara.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Informarea de plecare care va contine numele hotelurilor confirmate, locul de imbarcare, ora plecarii, numerele de telefon ale ghizilor se vorcomunica cu 48 h inainte de plecare, prin e-mail, sms sau telefonic.

Rezerva acum!