Sky in Salzburg, Austria 2022 - transport cu avionul
Perioada: 02.01 - 26.03.2022
Tarifele sunt exprimate in
Euro/persoana/sejur
- Unitate cazare
- Oferta speciala
- Statiune
- Masa
- Tarife speciale
- Tarife standard
- Hotel Mozart
- Salzburg
- de la 619 Euro
- Hotel Platzwirt
- Rauris
- de la 619 Euro
- Hotel Selina Bad Gastein
- Bad Gastein
- de la 649 Euro
- Hotel Das Gastein
- Bad Hofgastein
- de la 819 Euro
- Hotel Alpenkrone
- Filzmoos
- de la 629 Euro
- Hotel Toni
- Kaprun
- de la 669 Euro
- Hotel Elisabethpark
- Bad Gastein
- de la 709 Euro
- Hotel Der Schmittenhof
- Zell am See
- de la 739 Euro
- Hotel Johannesbad Palace
- Bad Hofgastein
- de la 829 Euro
- Hotel Das Alpenhaus Kaprun
- Kaprun
- de la 859 Euro
- Hotel Alpendorf Dachstein West
- Annaberg im Lammertal
- de la 919 Euro
- Hotel Two-Timez
- Zell am See
- de la 979 Euro
- Hotel Grand Hotel
- Zell am See
- de la 1089 Euro
- Hotel Norica - Thermenhotels Gastein
- Bad Hofgastein
- de la 1129 Euro
- Hotel Heitzmann
- Zell am See
- de la 1159 Euro
Legenda
Demipensiune
-
Mic Dejun
-
Fara Masa
-
Servicii incluse
• bilet de avion charter TAROM, Bucuresti - Salzburg - Bucuresti
• bagaj de mana, o piesa de 7 kg (54x40x20 cm); bagaj de cala, o piesa de 23 kg (100x80x30 cm)
• transfer aeroport – hotel – aeroport
• 7 nopti cazare
• regim masa in functie de unitatea de cazare aleasa
• taxe de aeroport 95 euro/persoana
• Transport gratuit pentru echipamentul de ski
Nu sunt incluse
• serviciile de masa si bauturile care nu sunt incluse in program
• ski pass si accesorii ski
• excursiile optionale;
• alte cheltuieli personale
• taxa turistica, se achita la receptia hotelului
• asigurare medicala si storno
Orar de zbor
Compania: Tarom
• OTP / Bucuresti Otopeni - Henri Coanda 13:00 – Salzburg 14:00
• Salzburg 15:00 - OTP / Bucuresti Otopeni - Henri Coanda 18:00
Informatii utile
• Tarifele sunt in euro/persoana/sejur.
• Tarifele afisate (cazare, suplimente, excursii optionale, taxe de aeroport, etc), sunt valabile la data publicarii ofertelor, acestea pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii).
• Ofertele cu caracter special (Early Booking; Oferta speciala; Last minute; etc), sunt valabile in limita locurilor disponibile. Avand in vedere caracterul dinamic al ofertelor, va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a tarifelor.
• Tarifele de la ofertele cu caracter special (Early Booking; Ofertaspeciala; Last minute; etc), nu se acorda retroactiv la contractele incheiate.
• Reducerile se aplica la tarifele de baza, fara taxe si suplimente.
• Tarifele pentru copii, sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu minim 2 adulti. Pentru tarife la alte tipuri de camere sau persoane (mai multi copii in camera sau adulti), va rugam sa ne contactati.
• Conditii plata: Tarif standard - avans 30% la incheierea contractului si plata integrala cu 21 de zile inainte de plecare. Tarif oferta Early Booking - avans 30% la incheierea contractului, diferenta de 30% pana la termenul ofertei Early Booking si plata integrala (40%) cu 30 de zile inainte de date de calatorie.
• Documente necesare calatoriei: pasaport sau carte de identitate in curs de valabilitate pe durata calatoriei.
• Asigurarile storno si cele medicale (vezi detalii), nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
• Conditii calatorie pentru minori (vezi detalii).
• In anumite destinatii, se solicita taxe turistice de oras/statiune/hotel. Acestea se achita de catre turisti la receptia hotelului (vezi detalii).
• Pentru sejururile cu transport avion - Orarul de zbor este informativ si poate suferi modificari pana la data calatoriei, agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor. Va rugam sa verificati orarul de zbor cu agentia cu 48 de ore inainte de plecare.
• Clasificarea unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile de destinatie, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicitata sume suplimentare (minibar/frigider, seif, aerconditionat, wifi, prosoape la piscine, sezlonguri la piscine sau la plaja, servicii de spa simasaj etc.); In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.